paqbro Geplaatst: 30 december 2008 Geplaatst: 30 december 2008 XS4All hoor je de laatste tijd ook niet veel goeds over, ik zou nog even verder zoeken. Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)
Con Geplaatst: 31 december 2008 Geplaatst: 31 december 2008 Vanaf dat ik bij Free-Online zit (oktober) ben ik nog niet één keer uit de lucht geweest, en dat voor € 13,95. Laat mij maar schuiven (maar dan niet met m'n giegel over de vloer) HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
cosmos Geplaatst: 31 december 2008 Geplaatst: 31 december 2008 Free Online wordt lijkt wel niet meer aangeboden, op de website kan je alleen nog maag een tikken abonnement kiezen voor 0,00 Zit zelf bij InterNLnet via BBned, 4 weken, en ook tot nu toe, ook volgens de logs van het modem 100% uptime. Alice is ook een goede! Zelfde netwerk en maandelijks opzegbaar mocht het je toch niet bevallen. DM8000 1TB HDD - ICVS + GP3 DM7025+ SC 300GB HDD/4GB CF + Dumbo - ICVS + GP3 Visiosat BIG Bisat |15°W|5°W|0.8°W|4.8°E|9°E|13°E|19.2°E|23.5°E|
Con Geplaatst: 31 december 2008 Geplaatst: 31 december 2008 Origineel bericht van: cosmos . . .Free Online wordt lijkt wel niet meer aangeboden, op de website kan je alleen nog maag een tikken abonnement kiezen voor 0,00 . . . Klopt, ze hebben problemen met de online-aanmelding en zijn daar al even druk mee bezig. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
paqbro Geplaatst: 10 januari 2009 Geplaatst: 10 januari 2009 Origineel bericht van: paqbro Sinds vanmorgen 11:00 uur tot +/- 21:30 uur geen internet gehad. Op de website van Telfort stond vermeld storing internet in Breda en Etten-Leur. 1e storing tot nu toe bij Telfort (Sinds juni 2008). Misschien moet de naam van dit draadje even aangepast worden in Storingen Telfort internet. 8-1-2009: 2e storing, wederom internet en telefonie in Etten-Leur en Breda, 's avonds verbinding weer terug. Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)
Jossie Geplaatst: 11 januari 2009 Geplaatst: 11 januari 2009 had vanochtend zeer trage verbinding ff modem reset en kijk ]klik[/url] AZbox ME 0,4 Tb en Dreambox 500HD met 1,5Tb + netwerk schijven Popcorn Hour A-110 met 1 Tb Eminent 7071 met 500GB Dreambox 500HD met 1,5Tb aan netwerk schijven PS3- nick name JOSSIE-NL
paqbro Geplaatst: 2 februari 2009 Geplaatst: 2 februari 2009 Origineel bericht van: paqbro Origineel bericht van: paqbro Sinds vanmorgen 11:00 uur tot +/- 21:30 uur geen internet gehad. Op de website van Telfort stond vermeld storing internet in Breda en Etten-Leur. 1e storing tot nu toe bij Telfort (Sinds juni 2008). Misschien moet de naam van dit draadje even aangepast worden in Storingen Telfort internet. 8-1-2009: 2e storing, wederom internet en telefonie in Etten-Leur en Breda, 's avonds verbinding weer terug. 31-1-2009: 3e storing (s'morgens +/- 11:00 uur), geen info op de Telfort site, Ik heb hier wel verbinding met de router, maar geen internet. s'Avonds heb ik weer internet. Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)
Reneetjuh Geplaatst: 2 februari 2009 Geplaatst: 2 februari 2009 Ik ben sinds 2 maand weg bij telFROT... Wat een zooi is dat zeg... Ik had altijd speedlinq en dat beviel me super... Toen dat overging naar TelFROT begon alle ellende... Ben nu sinds 2 maand ziggo-abonnee, wel iets duurder maar dan heb je ook wat!! Hier komt TelFROT er nooit meer in!!!! Dreambox 7000s, Nokia Dbox 2, Nokia MM9500, Magic Module, Mastera IV, Moteck 2100 srg, Schotel 80cm draaiende van 43 west naar 72.0 oost...
klinkie Geplaatst: 3 februari 2009 Geplaatst: 3 februari 2009 2 maand ziggo-abonnee, wel iets duurder maar dan heb je ook wat!! gauw opzeggen nu het nog kan, ziggo is pas zooi (is mijn mening) dat zeg ik ..............linux
paqbro Geplaatst: 3 februari 2009 Geplaatst: 3 februari 2009 Zoek maar vast naar hout dan. Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)
Gekkenhuis Geplaatst: 3 februari 2009 Geplaatst: 3 februari 2009 Origineel bericht van: paqbro Zoek maar vast naar hout dan. Met rook signalen kun je niet internetten. Maar hier ook eerst tiscali en nu telfort en ben zeer tevreden over de service en kwaliteit. Vriendelijke groet, Gekkenhuis
paqbro Geplaatst: 3 februari 2009 Geplaatst: 3 februari 2009 Gefeliciteerd ! Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)
Gast Henri Aalten Geplaatst: 3 februari 2009 Geplaatst: 3 februari 2009 Ik heb het nu ook bijna een jaar, en ook hier is de snelheid weer iets hoger vandaag. Ik ben er tevreden over.
paqbro Geplaatst: 5 februari 2009 Geplaatst: 5 februari 2009 Ik ben ook wel tevreden over Telfort, maar het topic gaat over storingen. Of horen complimenten hier ook thuis om een beter 'totaalbeeld' te geven ? Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen