Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo, ik krijg de volgende foutmelding als ik ie7 op wil starten:

Daarna wordt het programma afgesloten, ik heb nu Firefox geïnstalleerd, die werkt op zich prima, maar ik kan niet rusten voordat dit probleempje is opgelost.

Iemand een idee?

post-321-1318260018,294_thumb.jpg

post-321-1318260018,306_thumb.jpg

Vastberaden, geen arrogantie!

Geplaatst:

Update:

als ik ie7 start met de parameter: -extoff (zonder invoegtoepassingen)dan start hij goed op.

Ik moet nu gaan tackelen welke invoegtoepassing de crash veroorzaakt, nu eerst zoeken waar de invoegtoepassingen te vinden zijn.

lekker, als ie gestart is zonder invoegtoepassingen, kan je ze dus ook niet beheren. enfin, ik zoek verder.

Geplaatst:

Problem solved.

opgestart zonder invoegtoepassingen, vervolgens standaarinstellingen herstellen.

(extra-internetopties-tabblad geavanceerd, opnieuw instellen.)

Geplaatst:

Ik had laatst een raar probleem veroorzaakt doordat de gebruiker meerdere toolbars had geinstalleerd. Deze kwamen in conflict en IE gaf een crash.

Blij dat je eruit bent,

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Geplaatst:
Origineel bericht van: hummiesat
Kan FireFox er weer vanaf :P

dat wel ja, echter heeft firefox wel leuke opties die ik (nog) niet zie in ie. (spellingscontrole)

nadeel van ff was voor mij dat hij niet overweg kan met het security centre van trend micro

we wachten af wat er allemaal in ie8 zit....
Geplaatst:

Ik las dat als ik ie8 installeer, ik niet meer terugkan naar ie7..

dit houdt mij vooralsnog tegen om het te proberen.. kan jij dit bevestigen/ontkennen?

Geplaatst:

Ik kan dit ontkennen; IE8 heb ik een tijdje geprobeerd, maar ik vind Firefox beter, dus heb ik IE8 er weer afgehaald en nu werkt IE7 weer gewoon.

"That's another fine mess you've got me into"

Geplaatst:

Ik heb zoals vaker niet goed gelezen......

-------

Op het IEBlog waarschuwt Microsoft Windows-gebruikers die XP SP3 hebben geïnstalleerd na de eerste bèta van Internet Explorer. In die situatie zal een installatie van IE8 Bèta 2 tot gevolg hebben dat zowel XP SP3 als versie 8 van de webbrowser niet meer zijn te verwijderen.

Verwijderen onmogelijk

"Het is wel mogelijk om te upgraden naar latere builds van IE8 die beschikbaar komen, maar je bent niet meer in staat om ze te verwijderen", schrijft IE-programmamanager Jane Maliouta. Maliouta adviseert om eerst XP SP3 en bèta 1 van IE8 te verwijderen, vervolgens XP SP3 terug te zetten en pas daarna IE8 Bèta 2 te installeren.

Microsoft waarschuwde in mei overigens voor bijna hetzelfde probleem, al was toen XP SP3 de grote boosdoener. Na installatie van het onderhoudspakket bleek het niet meer mogelijk om van Internet Explorer 8 Bèta 1 te downgraden naar IE7. Voor gebruikers van IE7 was het na installatie van SP3 lastig om te downgraden naar versie 6 van de browser.

Bèta 2 voor Vista

Vista-gebruikers die IE8 bèta 1 hebben geïnstalleerd, moeten ook nog een aantal hindernissen nemen om bij de tweede bèta van Explorer uit te komen. Allereerst moet Bèta 1 handmatig worden verwijderd. Daarna moeten handmatig nog enkele updates worden binnengehaald.

-------------

bron: webwereld.

Ik ga het proberen, bedankt voor je reply.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen