apella Geplaatst: 25 november 2008 Geplaatst: 25 november 2008 Hallo, Ik zit erover te denken om de IPBox 910 aan te schaffen. Weet iemand of het mogelijk is om met deze ontvanger vanaf nas dvd's af te spelen? (ik ga 'm niet alleen daarvoor gebruiken ) Thanks
Gast koffie54 Geplaatst: 25 november 2008 Geplaatst: 25 november 2008 met de ipbox910 kan je tot nu toe alleen de vob files bekijken en dat gaat prima. maar echt dvd's afspelen (nog) niet. Ik neem aan dat je in je nas kan share als smb of als nfs en dat kan de ipbox910 zonder problemen kopelen. Ik zelf kijk me divx films van af de hdd in me computer en dat gaat prima ok de vob files van dvd's in me lijst kan ik zonder problemen afspelen.
apella Geplaatst: 25 november 2008 Auteur Geplaatst: 25 november 2008 Met DVD's bedoelde ik ook VOB bestanden. Bedankt voor je antwoord, nu ff kijken waar ik m ga halen
Gast koffie54 Geplaatst: 26 november 2008 Geplaatst: 26 november 2008 Is ook bijna het zelfde. Ik maakte alleen een verschil omdat ik vind als je een dvd afspeelt je ook menu's en andere dingen hebt en kan gebruiken van de dvd. Maar de meest willen gewoon de film kijken en ja dat kan prima van af het netwerk of waar vandaan dan ook door de vob films te af te spelen in de juiste volgorde
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen