Ga naar inhoud


Joran heeft Natalee verkocht !!!!!


grunnsat

Aanbevolen berichten


Citaat:
En voor Gigantaandemuur...

 

Gelukkig lullen we nu al niet meer over ene J vd S... maar zeg eens eerlijk, wordt jij er niet moe van ? (en ja, DIE

spelletjes speel ik niet) ....

Nee ik word er niet moe van :D

Reversi is best leuk als je t goed kan.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: grunnsat
Joran heeft het Amerikaanse Fox News een interview gegeven, waarin hij verteld heeft dat hij Natalee verkocht heeft aan een Antiliaan die Natalee vervolgens in een bootje naar Venezuela gebracht heeft.



Helaas was het niet erg recent het intervieuw is acht maanden geleden al opgenomen waarom Fox het zo lang heeft laten liggen kunnen we wel raden, ze geloofden het zelf ook niet zo erg denk ik. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: grunnsat
Joran heeft het Amerikaanse Fox News een interview gegeven, waarin hij verteld heeft dat hij Natalee verkocht heeft aan een Antiliaan die Natalee vervolgens in een bootje naar Venezuela gebracht heeft.

Hij heeft dit direct al opgebiecht aan een leraar, en pa heeft later twee agenten omgekocht met $50.000.

Het is allemaal echt waar gebeurt want Joran heeft het zelf gezegd. Later heeft hij tegen Fox gezegd dat hij toch gejokt heeft, maar ik weet zeker dat het zo gebeurt is want anders had hij het niet gezegd toch?

Ik denk dat Natalee nu de maitresse is van Hugo Chavez, dat zal Joran wel opbiechten aan nog een andere televisiestation.


Het wordt nu zo toch een compleet Circus, al die mediaophef

poetsdoekje

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Origineel bericht van: pietsat
Logies die gast is gewoon slim! ,als je net doe of je gek ben,dan kunnen ze je niks maken


Alleen ligt het er weer zo dik bovenop dat niemand erin trapt.


Behalve de Nederlandse rechtbank die trap er wel in, wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pietsat
Logies die gast is gewoon slim! ,als je net doe of je gek ben,dan kunnen ze je niks maken

Ik geloof er niet echt in. Ze willen hem juist niet achter de tralies. (pappie kent de juiste mensen?) Er wordt geen enkele moeite ondernomen, niet hier en niet op Aruba.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box  / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Fatfreddy

Hij komt op mij over als een cokesnuiver. Die hebben daar een handje van.


Wat had je gedacht van het slachtoffer Natalee dus de FBI heeft goed mee gewerkt maar de familie heeft verboden als ze gevonden zou worden om sectie te verrichten.

Bron: AD
En het laatste nieuws voor wie er nog intresse in heeft

Ook uit de krant. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Codx
Origineel bericht van: pietsat
Logies die gast is gewoon slim! ,als je net doe of je gek ben,dan kunnen ze je niks maken

Ik geloof er niet echt in. Ze willen hem juist niet achter de tralies. (pappie kent de juiste mensen?) Er wordt geen enkele moeite ondernomen, niet hier en niet op Aruba.


Hehe dat bedoel ik ook wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...