maveric Geplaatst: 25 november 2008 Geplaatst: 25 november 2008 Hallo, Ik heb problemen met mijn word2003 van microsoft. Het probleem is dat het opslaan of openen zeer traag gaat of helemaal niet lukt. Ik kan dan uiteindelijk een rapport verzenden. In dit rapport staat: szAppName: WINWORD.EXE szAppVer: 11.0.5604.0 szModName: hungapp szModVer: 0.0.0.0 offset: 000000000 Dit zegt mij niks?? Ik werk met XP pro Weet iemand een oplossing? gr. Maveric
Ome Merde Geplaatst: 25 november 2008 Geplaatst: 25 november 2008 alle updates voor office eens installeren of office deïnstalleren, temp mappen opruimen, register opschonen en office 2003 weer terug installeren. traagheid kan ook door beesjes komen, gefragmenteerde schijf, een slechte schijf of brak geheugen. genoeg puzzelwerk dus merDe deze ruimte is te huur
maveric Geplaatst: 25 november 2008 Auteur Geplaatst: 25 november 2008 office herinstalleren, temp.mappen opruimen, register opschonen en office 2003 weer terug installeren had ik al gedaan
Ome Merde Geplaatst: 26 november 2008 Geplaatst: 26 november 2008 dan aub de volgende keer even erbij vermelden, dat kan ik vanaf hier niet ruiken uiteraard merDe deze ruimte is te huur
Sjattuh Geplaatst: 27 november 2008 Geplaatst: 27 november 2008 lees dit eens: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;280821&Product=wrd20 anders google eens op: word 2003 extremely slow er zijn tal van topics over dit onderwerp met een scala aan mogelijkheden om eens te proberen. suc6 Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen