Ga naar inhoud


zenders (sat 3) binnen halen op de icord werkt niet


Gast Discotrain

Aanbevolen berichten

Gast Discotrain

heb vandaag de icord mogen ontvangen.. en moet zeggen.. tot op heden super...

alleen Astra 3 kan ik niet inladen op de inverto.. ipbox..philipsbox is het geen probleem.. naar op de Humax.....

 

wat doe ik fout?

wek met een aston kaart...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Discotrain

hoi

 

nee heb vaste schotel.. maar heb het al gevonden na een paar keer opnieuw te hebben probeerd is het gelukt...

 

maar een paar vragen aan jou/jullie...

 

als ik m'n favorieten lijst heb gemaakt (fav1 Canaal Dig) Fav2 Duits/priemere Fav3 HD zenders en ik ga van HD zenders naar de regionale zenders (astra 3) dan loopt het niet goed.. moet naar een paar keer zappen kijken of hij dan wel pakt.. of zelfs de Humax ff uit en aan zetten.. komt dit door de CI module of? is dit een probleemje van de Humax...

 

 

als de Humax uit staat (standbay)komt er niks in het display te staan..(tijd) kan dit wel>?en hoe?

 

Bij opname niks in display te staan..alleen bij het zappen is te zien dat hij opneemt.. klopt dit of is hier ook wat aan te doen?

 

verder werkt hij erg goed.. zoals beloofd 4x kunnen opnemen zonder een probleem...

 

heb wel 2 kabels in de tuner zitten ipv doorlus.

 

 

hoor het graag..

 

Gr'

 

DJ

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Discotrain

en jij gebruikt dan de T rex SUPER module V 4.6 met firecrypt embedded of zoeites... eek

 

en bij de rest van m'n vragen.. bv tijd in display enz enz heb je daar misschien ook antwoorden op

 

 

vriendelijke groet

 

DJ

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...