Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb mijn ipbox 9000hd verbonden met het netwerk, dus is herkenbaar in het netwerk, dan de ipbox verbonden met hd netwerk schijf, (hier staan films op in vob bestand)deze wordt herkent(connected in mount beheerder), maar verder kom ik niet wat doe ik niet goed om in de directerie van de hd van het netwerk te komen ? program versie is nlb r8421

weet iemand raad, ik kom er niet uit

Gast Satspongebob
Geplaatst:

Ik start mijn browser op (in mijn geval firefox).

In plaats van http://<ip van de ontvanger>

gebruik ik ftp://<ip van de ontvanger>/media

Haal de files naar je toe die je nodig hebt.

Klaar is kees.

Jan.

Geplaatst:

heel fijn een antwoord dank je Satspongebob,ik zit echt vast met dit probleem.

op mijn netwerk schijf staan films die wil ik kijken met ipbox, dit lukt mij dus niet, wat je schrijft heb ik gedaan dit is het enige wat ik krijg

Index van ftp://192.168.1.103/media/

Naar map op hoger niveau gaan

Naam Grootte Laatst gewijzigd

verder krijg ik niks en kan ook niks (enkel map op hoger niveao)

Geplaatst:

Als de mount gedetecteerd is, moet je de mediaplayer opstarten, dan kan je normaal kiezen tussen HDD, USB en netwerk (bij SIF moet je eerst op de rode knop drukken om te kunnen kiezen tussen deze drie)

Ik heb nog niet geprobeerd met DVD's, maar voor DivX werkt het zo zonder problemen.

Geplaatst:

Heb je toevallig internet explorer 7 of hoger?

Van daar uit kan je inderdaad alleen browsen.

Ga naar een standaard verkenner en de het zelfde truukje

dus in de adresbalk intikken: ftp://192.168.1.103

Van daaruit zou je overal bij moeten komen.

Het kan zijn dat je via /mnt/hdd naar je harddisk moet. Dit gebeurt bij mij ook regelmatig.

Gr,

BaZ

There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!

Geplaatst:

tl perfect dank je dit werkt krijg mijn netwerk schijf nu te zien

ben naar video player gegaan en heb geprobeerd een film met vob files te draaien, krijg even beeld maar als ik het menu van de ipbox weg wil drukken valt het beeld ook weg, moet de film in een andere ext staan, of in de ipbox nog iets instellen of nog een andere knop indrukken ?

Geplaatst:

bash het lukt kan nu films kijken,dank je voor de moeite,met vob files werk het niet allemaal goed de ene film wel met geluid en de andere zonder geluid, plus iedere vob file moet ik afzonderlijk opstarten loopt dus niet achterelkaar door,(op de computer van de zelfde netwerkschijf werkt het wel ?)

de hint met ftp://192.162.1.103 in firefox 2.0 werkt niet,kom wel in de side maar verder niks,kan niets intikken of ophalen,om e.v.t. te uploaden of douwnloaden, heeft iemand een suggestie b.v.d ipboxie

Geplaatst:

Hoi,

Probeer het juist NIET in een internet browser als Firefox of Internet Explorer.

Rechterknop op het startmenu.. selecteer verkenner en geef DAAR in de adresbalk het ftp adres in.

Of.. kies inerdaad zoals bovenstaande reactie een FTP client.

Gr,

BaZ

There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!

Geplaatst:

bash het lukt enkel heb ik het met zoeken/computer of personen/(cuberevo) gedaan en dit werkt.

dank je voor de hulp.

toevallig ook een suggestie voor het andere probleem.

met vob files werk het niet allemaal goed de ene film wel met geluid en de andere zonder geluid, plus iedere vob file moet ik afzonderlijk opstarten loopt dus niet achterelkaar door,(op de computer op het zelfde netwerk, van de zelfde schijf werkt het wel goed ?)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen