Gast n8nuku Geplaatst: 26 november 2008 Geplaatst: 26 november 2008 Is er iemand in de buurt van Zutphen met een OSLink? reactie svp naar jan@mienadres.nl
Poetsdoekje Geplaatst: 26 november 2008 Geplaatst: 26 november 2008 Origineel bericht van: n8nuku Is er iemand in de buurt van Zutphen met een OSLink? reactie svp naar jan@mienadres.nl Hey n8nuku, Welkom aan boord Jou topic is wel erg onduidelijk, een tip, vragen begint met een goede vraagstelling in het onderwerp Leg eens uit wat is er aan de hand, wat is er gebeurd en de groeten van poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Gast n8nuku Geplaatst: 26 november 2008 Geplaatst: 26 november 2008 Reden is als volgt: Een tweedehands aangeschafte 6073/03 had alternatieve firmware. Probleem daarbij was dat deze regelmatig vastliep en dat ik daarvoor de ontvanger uit en aan moest zetten. Daar kreeg ik genoeg van, en heb toen met behulp van handleidingen van dit forum geprobeerd de ontvanger te flashen (serieel) met de originele firmware. Dat is gelukt, maar ik had toen geen nederlandse zenders meer. Vervolgens heb ik het nog een keer geprobeerd met Flashdsx en Jay software. Dat leek helemaal goed te gaan tot er op het einde "update error" in het scherm van de ontvanger verscheen. De laatste raad die ik toen kon vinden was "probeer iemand met een oslink te vinden". Vandaar .....
hevapu Geplaatst: 27 november 2008 Geplaatst: 27 november 2008 Ik wil je wel helpen. Ik woon in Apeldoorn. Als ik jou moet helpen mail me dan maar. hevapu
Gast wkd Geplaatst: 1 december 2008 Geplaatst: 1 december 2008 ja ik woon in deventer mail maar als ik je moet helpen
Gast n8nuku Geplaatst: 8 december 2008 Geplaatst: 8 december 2008 Ik heb geprobeerd om een persoonlijke boodschap te sturen, maar ik het gevoel dat deze niet aankomen. Kunnen jullie svp een reactie sturen naar: jan@mienadres.nl Hartelijk dank
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen