Gast RAS Geplaatst: 26 november 2008 Geplaatst: 26 november 2008 Hallo Allen... Graag jullie mening aangezien ik er met de winkelier niet uit kom. Ik heb op dit moment een 80 / 85 cm .. vector transparante schotel. prima ontvangst en nooit geen problemen.. Echter.. nou ga ik verhuizen en kan een iets grotere 80 of 88 cm schotel plaatsten... en nou dacht ik een nieuwe triax 88 cm te kopen.. Mijn leverancier zegt dat ik beter de transparante schotel aan kan houden, omdat op de 78 en de 88 cm triax ik de hispasat en turksat wel kan vergeten... Nou heb ik nooit de mogelijkheid gehad om naar de hispa te draaien.. ( sraks wel .. ) dus mijn vraag.. Of mening ?? Wat zou beter zijn... Een vector .. 80 CM transparant.. of... een Triax 78 cm. ( het kon ook wel 85 cm vector zijn.. maar dat weet ik niet zeker.. ) ... Graag jullie mening over het gebruik en ontvangst bereik van de vector... m.v.g. rastar
jacksparrow Geplaatst: 26 november 2008 Geplaatst: 26 november 2008 Heb zelf een 78cm triax met rotor. Gezien de positie van mijn buitenmuur kan ik niet verder dan 30 graden oost dus de turksat kan ik niet pakken maar de hispasat komt hier op alle transponders zeer sterk door. Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60
Pjotrb Geplaatst: 26 november 2008 Geplaatst: 26 november 2008 Ik heb zelf een 80 cm Triax op een rotor. Zowel Türksat als de Hispa geen probleem. 2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C) 2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo 1x DB 7020 (C).
Gast jozy Geplaatst: 26 november 2008 Geplaatst: 26 november 2008 Ik heb turksat op een 88 Triax en dat komt loeihard binnen, behalve met sneeuw op de schotel ligt het eruit. Ik denk dat als je alles strak afsteld zelfs met 60cm kan maar aanrader is wel 78 dan.
clemens2 Geplaatst: 28 november 2008 Geplaatst: 28 november 2008 De vector is een goede schotel dus ik zou niet naar een triax gaan. sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie) samsung dvbt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen