satharry Geplaatst: 26 november 2008 Geplaatst: 26 november 2008 Hoi Medesatters Zou het mogelijk zijn om in de topfield 4000 pvr een usb poort te monteren en die dan te gebruiken om de opgenomen HD bestanden uit te lezen en in op de pc op te slaan. Zo ja, hoe ga je te werk (stappenplan) en welk programma heb ik op de pc daarbij nodig? of wie kan me helpen daarbij ? groetjes satharry
Wybo Geplaatst: 27 november 2008 Geplaatst: 27 november 2008 Jazeker is dat mogelijk. Heb het o.a. zelf gedaan met een team van een man of zes. Het is gepost geweest op dit forum, maar ik kan het niet meer voor je vinden (kan maar drie jaar terug zoeken). Het stappenplan hebben we toen dacht ik van het duitse forum gehaald. Helaas heb ik het niet meer voor je. Mogelijk dat een van de andere doe-het-zelvers je posting leest en je verder kan helpen... Succes Wybo VU+ Duo HD, TF7710HDPVR met Enigma2 TF5500PVR 160gB (TAPcommander, Quicktimer, TF5000display, MediaManager, DescriptionExtender, 3PG, SPDIFkiller, Skip, RecCopy, autoLetterbox)Dreambox DM600PVR
satharry Geplaatst: 28 november 2008 Auteur Geplaatst: 28 november 2008 Misschien een idee Zou het eventueel ook mogelijk zijn om via de bestaande seriéle poort van de topfield de HD uit te lezen ?
Pjotrb Geplaatst: 28 november 2008 Geplaatst: 28 november 2008 Uitlezen wat er op staat zal theoretisch nog wel lukken. Kopiëren uiteraard niet, daar is RS232 gewoon te langzaam voor. 2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C) 2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo 1x DB 7020 (C).
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen