Ga naar inhoud


AVR omzetten naar AVI bij een AF 9300 PVR


jorre

Aanbevolen berichten

Wie kan mij helpen om AVR omzetten naar AVI bij een AF 9300 PVR

het werkt perfect met projectX en daarna omzetten met gordianknot maar het is nogal moeilijk en vraagt veel tijd

 

Via usb loader ook al geprobeert maar van de 30 filmpjes waren er maar 6 die goed werkten 15 enkel beeld en de rest niks.

 

Met vriendelijke groeten

 

Rob

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik doe al jaren het AVR bestand bewerken met ProjectX ( niets aan de instellingen veranderen ), het reultaat =.m2p

Dit herbenoemen naar mpg.

Nero Vision opstarten, dvd video maken, videobestand toevoegen, (dit herbenoemde mpg bestand) (trouwens nero leest ook m2p bestanden in) film bewerken en de evt. reclame eruit knippen, menuutje maken en branden naar DVD of wat je wilt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik heb dit geprobeerd, en het werkt prima, maar één kleine aanvulling: er staat "niets aan de instellingen veranderen", maar je moet in het zgn. ProcessWindow even achter Action: aanvinken "to M2P". En dan inderdaad, het M2P-bestand dat je krijgt hernoemen naar MPG.

Je hebt zo na ProjectX geen GordianKnot nodig.

TV Vlaanderen Duo LNB Twin

B&R 65

VU+ Solo2

M7 SAT801 (niet in gebruik; reserve)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Heel simpel. Je selecteert het stuk wat er af moet. Druk op het + teken in het rode blokje. Daarna trek je de balk tot aan het stuk wat je wilt hebben. Druk weer op het zelfde + teken en voila je kan beginnen.

 

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...