Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Netgear zal ergens in de komende maanden met de nieuwe EVA 9000 Digital Entertainer Elite komen. Per vergising hadden ze al details op de web site gezet, hierbij wat details:

post-11111-1318260022,8596_thumb.jpg

post-11111-1318260022,8823_thumb.jpg

Geplaatst:

Dit soort media apparaten worden de laatste tijd steeds vaker op de markt gebracht. Dat is wel gunstig voor ons consumenten want ik verwacht hierdoor dat ze straks veel goedkoper gaan worden.

Geplaatst:

"ik verwacht hierdoor dat ze straks veel goedkoper gaan worden"

wat is tegenwoordig goedkoop..?

voor dat dit model wat ouder word en dan ook goedkoper maar dat is met alles zo..

Fucties verhouding tot de prijs...

ik vewacht dat deze wel zeker boven de 349,- gaat kosten...????

AZbox ME 0,4 Tb en Dreambox 500HD met 1,5Tb + netwerk schijven

Popcorn Hour A-110 met 1 Tb Eminent 7071 met 500GB

Dreambox 500HD met 1,5Tb aan netwerk schijven

PS3- nick name JOSSIE-NL

Geplaatst:

En zo bijzonder is hij ook niet in verhouding tot bijvoorbeeld een popcornhour. Voordeel kan zijn Wireless erin (of dat handig is met HD is een tweede) en een scart aansluiting (waar je ook niets aan hebt voor hd gebruik)

De behuizing ziet er wat minder spartaans uit

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

nou bij mij, en stel vrienden van mij werkt hij echt probleemloos en wordt bijna dagelijks gebruikt...

Over de snelheid. Je hebt grote kans dat deze netgear in basis dezelfde is als bijvoorbeeld de popcornhour zoals vele anderen.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:
Origineel bericht van: winwiz
Over de snelheid. Je hebt grote kans dat deze netgear in basis dezelfde is als bijvoorbeeld de popcornhour zoals vele anderen.

De EVA9000 maakt gebruik van de Sigma Designs SMP8634 processor, de Popcornhour van de SMP8635. Die laatste is gelijk aan de SMP8634, maar dan zonder Macrovision.

Geplaatst:
Origineel bericht van: grunnsat

De EVA9000 maakt gebruik van de Sigma Designs SMP8634 processor, de Popcornhour van de SMP8635. Die laatste is gelijk aan de SMP8634, maar dan zonder Macrovision.

Dus grote kans dat de onderliggende besturingssoftware nagenoeg gelijk(waardig) is

Geplaatst:
Origineel bericht van: grunnsat

Dus grote kans dat de onderliggende besturingssoftware nagenoeg gelijk(waardig) is

Nee, zeker niet. Netgear heeft heel veel gesleuteld aan de software van de EVA8000, daar kwamen heel regelmatig nieuwe versies van uit. Dat is bij mijn weten hun eigen ontwikkeling. De codecs komen wel allemaal bij Sigma vandaan voor zover ik weet.
Geplaatst:
Citaat:
Die popcornhour van mij heeft alweer de geest gegeven.Een leuk apparaat maar echt degelijk en snel kan ik 'm niet noemen.

Heb een A-100 en een kennis een A-110 en beide functioneren
prima. Denk dat er op dit moment niet echt 100% foutloze media
spelers zijn en de PCH biedt veel voor relatief weinig geld.
Een kennis van me heeft een duurdere TivX en die mailde: smile

Citaat:
De Tivx gaat prima, hij wordt alleen te heet.
Ik leg er nu een koelelement (uit de diepvries) op als ik een film kijk.

Dus ik houd het voorlopig bij de PCH en wacht de ontwikkelingen af.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen