Ga naar inhoud


Vantage VT 8000 S HD HDTV Receiver


Gast Guus47

Aanbevolen berichten


Je zit in een verkeerd forum. Je zult meer succes hebben in het Cnal Digitaal forum.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vantage is een mooi product met een echte blind-scan, maar het is echt heel iets anders als een dreambox.

Een dreambox is bij uitstek geschikt voor satelliet hobby fanaten, die graag veel tijd steken in hun machine, en naar hartelust experimenteren met software.

Dreambox heeft ook een hd ontvanger en wel de dreambox 800 en binnenkort leverbaar de dreambox 8000

Maar als je enkel en alleen wild kijk zonder gedoe en je niet echt handig bent met pc dan raad ik je aan een door canaal digitaal ondersteunde ontvanger te nemen, dan werkt je kaart ook bijna altijd als je je aan de voorwaarde van canaal digitaal houd.

In de vantage kun je natuurlijk ook een door canaal digitaal ondersteunde commen interface stoppen met daar in weer een kaart van canaal digitaal, dat zou ook moeten werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En werkt het Guus? Het zou toch moeten?

Dit weekend kan ik je eventueel meer zekerheid geven, dan ga ik er eentje halen.

Ben zeer vol verwachting, alhoewel ik wel erg gebonden ben aan mijn TopField 7700 HSCI. Al is het alleen al vanwege de afmeting die perfect binnen de audio lijn past.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...