Ga naar inhoud


Mogelijk extra kosten nieuwe SmartCard STD-NL-pakket


rolandroland

Aanbevolen berichten

Citaat:
Zo niet, dan kost het ze een hoop abonnees.

Hoezo kost het ze abonnees... Degene die alleen Nederland 1,2 en 3 op hun kaart hebben zijn geen abonnees(!!!!) En daar gaat deze draad over. En dat is nu juist het punt... Gaat CDS deze kaarten waar ze geen rooie aan kunnen verdienen ook gratis vervangen. Mijn antwoord hierop is dat ik het niet verwacht... voor deze gasten wordt het dokken. Wel -en dat neem ik aan- zal CDS met een aanbod komen... zoals een gratis kaart bij een jaar lang basis abonnement OF een gratis kaart bij twee jaar lang een SetTop pakket(!!!) In beide gevallen vind ik het aanbod redelijk. En wil je dat niet dan investeer je maar in een Digitenne set. Daar is Nederland 1, 2 en 3 "echt" gratis. CDS zal hier niet koud of warm van worden. Want met dit standaard nederland 1,2 en 3 pakket worden ze niet rijk(!)
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 71
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Weer een lekker nutteloos topic dit. Er is nog helemaal niet bekend over die kaartwissel. Alleen dat het in 2009 gaat plaatsvinden.

 

Daarnaast ken ik niemand die een FTV kaart heeft voor Ned1-2-3. Volgens mij is dat dus een hele kleine doelgroep. (Misschien enkele private kabelkopstations?)

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Murdock
Weer een lekker nutteloos topic dit. Er is nog helemaal niet bekend over die kaartwissel. Alleen dat het in 2009 gaat plaatsvinden.

Daarnaast ken ik niemand die een FTV kaart heeft voor Ned1-2-3. Volgens mij is dat dus een hele kleine doelgroep. (Misschien enkele private kabelkopstations?)


Ik heb toevallig wel zo,n kaartje met allen ned 1 2 en 3
Dus nutteloos is dit topic niet is het bijvoorbeeld verstandig om
nog snel even een goedkoop abonnement afsluiten voor de jaarwisseling ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen paniek jongens,

 

Bij de overgang van Seca 1 naar Seca 2 kreeg je ook een gratis nieuw kaartje.

 

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Noordzee
Geen paniek jongens,
Bij de overgang van Seca 1 naar Seca 2 kreeg je ook een gratis nieuw kaartje.


O ja? Echt iedereen?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen als je geregistreerd stond natuurlijk...... sleepwink

 

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik erger mij aan de opmerking dat dit een nutteloze topic zou zijn. Maar goed die mensen hoeven van mij hier ook niet aanwezig te zijn in deze topic, zij hebben hier NIETS te zoeken lijkt me. Dus surf snel verder in dat geval! Het advies dat ik dan maar een Digitenne ontvanger moet gaan kopen: Digitenne is zéér storingsgevoelig en heeft geen goede kwaliteit. Dat van satelliet dus wel. Vandaar dat pakket. En het argument dat CD hier niet rijker van wordt, wie zegt dat? Op welke argumenten? Immers Nederland 1, 2 en 3 betalen hiervoor zei iemand ook in deze topic. Ik zie er naar uit dat er concurrentie komt op de kabel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rolandroland

Immers Nederland 1, 2 en 3 betalen hiervoor zei iemand ook in deze topic.


Uiteraard!
Of denk je dat SES transponders voor een appel en een ei verhuren?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: rolandroland

Immers Nederland 1, 2 en 3 betalen hiervoor zei iemand ook in deze topic.


Uiteraard!
Of denk je dat SES transponders voor een appel en een ei verhuren?


We betalen toch allemaal al belasting voor de publieke omroepen?
Is dit niet ook deels voor de distributie van deze kanalen?

(zoals 'vroegah' de analoge TV masten al door ons zijn betaald met datzelfde belastingeld)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Murdock
Weer een lekker nutteloos topic dit. Er is nog helemaal niet bekend over die kaartwissel. Alleen dat het in 2009 gaat plaatsvinden.

Daarnaast ken ik niemand die een FTV kaart heeft voor Ned1-2-3. Volgens mij is dat dus een hele kleine doelgroep. (Misschien enkele private kabelkopstations?)

Daar ben ik het ook helemaal mee eens! Maak je niet dik, ook bij de vorige wissels hoefde er niets betaald te worden, uitgezonderd de mensen die dan 123 hebben, daar vind ik het wel enigzins terecht.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wknol

uitgezonderd de mensen die dan 123 hebben, daar vind ik het wel enigzins terecht.

En ik vindt dat niet terecht want de kaartwissel is in het belang van CD's en niet van ons.

Wij hebben er zelfs alleen maar nadeel van want alles word veel gevoeliger voor storingen

Wel maakt het voor ons de overstap naar Digitenne gemakkelijker

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...