Ga naar inhoud


[Strong 8000] kanalenlijst strong 8000


happyday

Aanbevolen berichten


nou hier bij een recente kanalen lijst van de astra 1 en de 3a

maar waarom jullie die zelf niet kunnen laden in je ontvanger ??

let wel is voor orgineel strong

hoop dat het goed gaat met bestand toevoegen hier op de site nog niet eerder gedaan

heb dit gedaan met edstrong v6.2b

heb het bin bestand ook nog even met andere versie probeeren teladen maar krijg foutmelding dat e niks in staat mar met versie 6.2b niks aan de hand

astra19,2astra23,5_01_12_2008.zip

Rienk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een tijdje geleden ben ik ook met de 8000 aan het vechten geweest , kreeg maar geen connectie wel foutmeldingen .

 

Bij mij was de oplossing om de compoort instelling in de PC , op 38000 baud te zetten i.p.v. de standaard 9600 .

 

Toen verscheen wel de fel begeerde melding : "attente negociation"

 

Probeer het eens .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: trust
Een tijdje geleden ben ik ook met de 8000 aan het vechten geweest , kreeg maar geen connectie wel foutmeldingen .

Bij mij was de oplossing om de compoort instelling in de PC , op 38000 baud te zetten i.p.v. de standaard 9600 .

Toen verscheen wel de fel begeerde melding : "attente negociation"

Probeer het eens .


Vreemd,ik kan wel firmware flashen,zowel met strong loader als met edstrong,krijg ook wel de "attente negociation" melding als ik de strong in CHA mode zet,maar zo gauw ik de betreffende kanalenlijst van rienk erin wil zetten en op start process klik,dan krijg ik die error.Een andere kanalenlijst lukt weer wel.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja dan is het natuurlijk ook mijn fout ik heb het inderdaad uit een 8100 gelezen niet aan gedacht

op de voorkant staat namelijk gewoon strong SRT 8000 tja dat staat ook op de 8000 wink

wat je nog wel even kunt doen met het programma MES (mediasat editor)kun je wel de tcs file en de tpt file exporteren en die weer plaatsen in de file voor de 8000

Rienk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...