Ga naar inhoud


[Strong 8000] kanalenlijst strong 8000


happyday

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: rienk
tja dan is het natuurlijk ook mijn fout ik heb het inderdaad uit een 8100 gelezen niet aan gedacht
op de voorkant staat namelijk gewoon strong SRT 8000 tja dat staat ook op de 8000 wink
wat je nog wel even kunt doen met het programma MES (mediasat editor)kun je wel de tcs file en de tpt file exporteren en die weer plaatsen in de file voor de 8000


Kun je dit iets verduidelijken? Heb hier het programma MES_v2.6 Final_4091_Ch HDL4.60,maar daar kan ik de bin file niet mee openen??

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


werkt gewoon met MES

MES starten

bin file laden

dan de strong 8100 patch selecteren en dan zie je de kanalen lijst

vervolgens kun je de kanalenlijst (TCS file) en de transponders (TPT file)exporteren waarna je een andere bin file (Kanalen) voor de strong 8000 in laad dan importeer je de bewuste TCS en de TPT file en zou de kanaaalen lijst zijn overgezet in een strong 8000 bin file

maar is alweer tijdje terug dat ik dit gedaan heb

zou ongeveer zo moeten gaan

 

 

Rienk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zojuist ook geprobeerd m'n SRT-8000 met Sattr-30 firmware geprobeerd een nieuwe scan te doen... met de gorene nl kaart.

Goed gelukt.

Ik herprobeer met de TVV kaart en de SRT vraagt steeds de code (0000) wrong code???

Ik steek de groene NL kaart erin en vraag een scan: code? 0000 wrong code, en gaat niet meer om een scan te doen???

Wat is verkeerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...