Ga naar inhoud


[TF5010PVR] Is de TF5010PVR een goede vervanger voor de Echostar 5020 PVR


Gast JumperFree

Aanbevolen berichten

Gast JumperFree

Tja, hij is dus helemaal stuk, de Echostar 5020 ( voeding enz vervangen maar doet niks meer ).

 

Ik had dus deze TF5010PVR in gedachten als vervanger ( CD goedgekeurd had ik begrepen ).Is dit een goede ontvanger ?.

 

Verder kon je op de Echostar 5020 een 2e TV via de gewone TV uitgang op aansluiten en daar kon je dan ook het satteliet signaal mee ontvangen ( voor in een andere kamer ), kan dat met deze ontvanger ook ?.

 

Misschien suggesties voor andere satteliet ontvangers ter vervanging van de Echostar 5020 ?.

 

Bvd ..

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat voor antwoord verwacht je in een TF-forum? De meeste hier zullen bevestigend antwoorden, omdate ze, in de meeste gevallen, een TF hebben laugh .

 

Of een TF5010PVR een goede vervanger voor de Echostar is, weet ik niet, maar het is wel een goede sattuner. Vooral de mogelijkheid om taps te installeren is een pluspunt.

 

Ik kan hem je aanraden, maar jij moet zelf bepalen of het een goede vervanger is.

TMS SRP-2410 (fw. 29-09-2011), 500GB HD, Aston CAM 1.03 (fw.2.26)

Ontvangst van: Astra1, 2 en 3 en Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast JumperFree
Origineel bericht van: Henk Puister
Wat voor antwoord verwacht je in een TF-forum? De meeste hier zullen bevestigend antwoorden, omdate ze, in de meeste gevallen, een TF hebben laugh .

Of een TF5010PVR een goede vervanger voor de Echostar is, weet ik niet, maar het is wel een goede sattuner. Vooral de mogelijkheid om taps te installeren is een pluspunt.

Ik kan hem je aanraden, maar jij moet zelf bepalen of het een goede vervanger is.


Weet jij of dat dit ook kan met de TF5010PVR
Citaat:
Verder kon je op de Echostar 5020 een 2e TV via de gewone TV uitgang op aansluiten en daar kon je dan ook het satteliet signaal mee ontvangen ( voor in een andere kamer ), kan dat met deze ontvanger ook ?.


Bvd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast JumperFree
Origineel bericht van: Sjaak(k)
Als je een modulator bedoelt dan heeft de tf5010 dat ook smirk
En ik zou als ik de keus had voor de 5510 gaan die heeft een AN display waar ook taps voor zijn cool


Oke, weet ik ook weer smile

En niemand problemen met de TopFields en Canal Digitaal i.v.m. de nieuwe codering ?.Of met bepaalde Cam's smile ??.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...