Ga naar inhoud


[TF7700/7710HDPVR] Procedure 'omkatten' TF7700 met VegaPack


Jürgen

Aanbevolen berichten

Er is wel al verschillende malen geschreven dat het mogelijk is om de TF77xxHDPVR met VegaPack om te kunnen katten maar hoe en in welke volgorde is naar mijn mening nog niet eerder beschreven.

Verder ben ik ook nieuwsgierig of er en zo ja welke risico`s hieraan verbonden zijn.

Normaliter lijkt mij omkatten geen goede actie maar m.b.t. de nauwelijks aanwezige verschillen tussen de 7700 en 7710 en het voordeel van de beschikbaarheid CD EPG is het nu wel een goede optie.

Kan iemand uit ervaring aangeven welke volgorde ik moet aanhouden bij het omkatten, eerst omkatten en dan de nieuwe FW erin of andersom?

Zijn er situaties waarbij na het omkatten problemen (behalve de zenderlijstvolgorde) zijn opgetreden?

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dag Sjaak,

 

Fantastische tip die ik graag zou uitproberen. Mijn vriend heeft eigenlijk per vergissing een TF7700 HDPVR id 23231 gekocht en het is best jammer dat ie geen TVV EPG kan zien. Maar het is zijn ontvanger en ben ik hier toch wel een beetje voorzichtig.

 

Is er iemand out there die al geprobeerd heeft de nieuwste firmware voor een TF7710 in een TF7700 te laden met goed resultaat. Werken alle functies 7710 functies dan ook echt op de TF7700?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jame,

 

Nadat ik de nieuwe (Nederlandse) FW 23331 via de TFD ID Changer had omgezet naar FW 23231 heb ik deze vanavond op mijn TF7700HDPVR geplaatst.

Alle functies blijven gehandhaafd maar er zijn wel wat kanttekeningen.

Zie voor het vervolg de Thread '[TF7700/7710HDPVR] FIRMWARE NIEUWS'want anders ben ik dubbel aan het posten.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...