Gast Paullo Geplaatst: 28 november 2008 Geplaatst: 28 november 2008 Op een ander forum heeft CDS laten weten dat tijdens de voetbalwedstrijden die door Discovery dit weekeinde worden uitgezonden van de Nederlandse Eredivisie, het beeld op zwart gaat voor de TVVlaanderen abonnees. Het betreft dus geen storing. Greets
Gene 1225 Geplaatst: 28 november 2008 Geplaatst: 28 november 2008 Origineel bericht van: Paullo Op een ander forum heeft CDS laten weten dat het beeld op zwart gaat voor de TVVlaanderen abonnees. Het betreft dus geen storing. Greets En wat laat TVV weten ? Want uiteindelijk heeft CDS geen TVV-klanten . En als mijn beeld op zwart gaat dan komen ze ( TVV) hun verplichting niet na voor het abo dat ik bij hen heb en dan ben ik boos . Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Elwin Geplaatst: 28 november 2008 Geplaatst: 28 november 2008 Op zich vrij logisch, omdat deze wedstrijden alleen het recht hebben om in Nederland uitgezonden te worden.
Gast aart44 Geplaatst: 28 november 2008 Geplaatst: 28 november 2008 Origineel bericht van: Gene 1225 En wat laat TVV weten ? Want uiteindelijk heeft CDS geen TVV-klanten . En als mijn beeld op zwart gaat dan komen ze ( TVV) hun verplichting niet na voor het abo dat ik bij hen heb en dan ben ik boos . Had even gekeken op de site van TVV. Ze maken er netjes melding van.
Gene 1225 Geplaatst: 28 november 2008 Geplaatst: 28 november 2008 en benadrukt dat het om een éénmalige actie gaat. daar kan ik dus mee leven Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
alfadude Geplaatst: 28 november 2008 Geplaatst: 28 november 2008 Ik kan er eigenlijk niet mee leven. Dit is weeral een zoveelste nadeel voor de schotelkijker in Vlaanderen tov telenet of belgacomTV Het is hoog tijd dat TVV zich herpakt en de vlaamse markt terug herwaardeerd. Quo signo nata es?
Moderator ceesv Geplaatst: 28 november 2008 Moderator Geplaatst: 28 november 2008 Ik heb een heel ander probleem. Ik heb een abbonnement op discovery vanwege hun programma's.(documentaires). Wanneer ik voetbal wil zien (niet dus) had ik wel een abbo op een sportzender genomen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
pollebru Geplaatst: 28 november 2008 Geplaatst: 28 november 2008 Ik heb hier beeld ......voetbal. Correctie, plots op zwart en ik kan daar ook niet mee leven. Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A
U96 Geplaatst: 28 november 2008 Geplaatst: 28 november 2008 Origineel bericht van: Elwin Op zich vrij logisch, omdat deze wedstrijden alleen het recht hebben om in Nederland uitgezonden te worden. Wel raar dat je dan op Telenet Digital TV (België) gewoon wel naar Discovery "lees eredivisie voetbal" kan kijken Iemand die zich de ant and aardvark tekenfilms herinnert ? ---------> (bezoek mijn site via mijn profiel)
Gast Paullo Geplaatst: 28 november 2008 Geplaatst: 28 november 2008 Wie heeft er de rechten voor de Eredivisie in België ? Als het Prime is, dan verklaart dit waarom Telenet wel kan uitzenden. Greets
U96 Geplaatst: 28 november 2008 Geplaatst: 28 november 2008 Telenet heeft deze rechten niet, alle voetbalrechten voor eersteklasse voetbal zijn opgekocht geweest door Belgacom TV. En daarbij, het is toch niet dat omdat een tv-zender de rechten heeft gekocht van het eersteklassevoetbal van België automatisch ook de rechten heeft om deze van andere landen uit te zenden ? Anders kunnen ze ook voor hetzelfde geld Italiaanse/Braziliaanse voetbalmatchen uitzenden ? Iemand die zich de ant and aardvark tekenfilms herinnert ? ---------> (bezoek mijn site via mijn profiel)
Davev Geplaatst: 28 november 2008 Geplaatst: 28 november 2008 prime heeft de belgische rechten voor de nl eredivisie. ( http://www.prime.be/nl/sport/football/calendar/?c=4 ) Blijft nog steeds het feit dat discovery die niet heeft en ze die matchen dus niet mag uitzenden in belgie. Dreambox DM600 pli jade3 Dreambox DM800 Gemini 4.6 Technisat multytenne twin
U96 Geplaatst: 28 november 2008 Geplaatst: 28 november 2008 Dan trek ik mijn vorig berichtje volledig terug in Blijkbaar heeft PRIME inderdaad de rechten voor de nl eredivisie, maar ik had het dus over het Belgische voetbal . Nu, ik denk dat Telenet dan al dan niet zelf kan beslissen over het feit dat ze de uitzending "zwart" maken of niet daar ze toch de rechten hebben om deze uit te zenden of ze nu al dan niet van Discovery komen. Blijkbaar hebben ze toch beslist of over het hoofd gezien en deze uitzendingen gewoon open te laten. Of misschien om nieuwe PRIME klanten te lokken maar dat laat ik hierbij in het midden Iemand die zich de ant and aardvark tekenfilms herinnert ? ---------> (bezoek mijn site via mijn profiel)
juleke21 Geplaatst: 29 november 2008 Geplaatst: 29 november 2008 Origineel bericht van: Elwin Op zich vrij logisch, omdat deze wedstrijden alleen het recht hebben om in Nederland uitgezonden te worden. maar zijn wel te zien bij indi op de kabel
cookie Geplaatst: 29 november 2008 Geplaatst: 29 november 2008 Waarom zend Discovery Channel in godsnaam voetbal uit? Valt niet veel aan te discoveren lijkt mij.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen