Ga naar inhoud

Discovery op zwart voor TVVLaanderen tijdens voetbal Eredivisie

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: cookie
Waarom zend Discovery Channel in godsnaam voetbal uit? Valt niet veel aan te discoveren lijkt mij.

Omdat ze er veel kijkers en geld mee verdienen. Daarnaast is het voornamelijk om kijkers voor Eredivisie live te lokken. Ikzelf ben ook niet zo'n fan van voetbal, en snap ook niet zo heel goed waarom dit juist op Discovery moet. Maarja, er zijn nog genoeg andere zenders! smile

• Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Ik deel de mening van cookie.

Waarom moet discovery channel in godsnaam voetbal geen uitzenden?

Wat heeft dit te maken met met het thema van de zender?

Is er nog geen voetbal genoeg te zien?

Of is het de bedoeling beelden te schieten voor de serie over voetbal hooligans :D

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Geplaatst:

Tja en dan moeten ze de TvV kijkers op zwart zetten. frown Oeps effe niet aan gedacht dat er ook nog ongeveer 65.000 TvV kijkers zijn. mad

Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A

Geplaatst:

Officieel is Discovery toch een Nederlandse zender. Er komt eigenlijk alleen maar Nederlandse reclame op. In Vlaanderen mag die doorgegegeven worden. Er zijn rechten voor hun programma's, maar niet voor het voetbal...

Geplaatst:

@ allemaal

als dit nog gebeurd zal ik mijn abbo niet verlengen ik neem deze speciaal voor discovery en niet voor hollandse voetbal

mvg boma

Geplaatst:

tjonge jonge wat een gezeur, het ia alleen vanmiddag nog en dan niet meer. sicksick

Vu+ Solo, Vu+ Duo, Vu+ Duo2, 1x Delta Star 120cm draaibaar, 1x Delta Star 90 draaibaar, 2x Delta Star 55 vast ( Astra 1 en 3 )

Geplaatst:

Inmiddels is het voetbalweekend van Discovery afgelopen, en zou de ontvangst weer goed moeten zijn voor TVV-kijkers. Nu maar hopen dat dit z'n vruchten heeft afgeworpen en er meer abonnees voor Eredivisie Live komen! smile

Geplaatst:
Origineel bericht van: boma
@ allemaal
als dit nog gebeurd zal ik mijn abbo niet verlengen ik neem deze speciaal voor discovery en niet voor hollandse voetbal

mvg boma

Boma,

Dat vind ik persoonlijk nog niet het ergste...

Nadat ik gisteren mij weer ergerde aan de vele (digitale) blokjes in het beeld bij effen gekleurde vlakken in de achtergrond van bepaalde scènes op de Vlaamse kanalen van TVV ben ik de bitrate nog eens gaan vergelijken met de Nederlandse kanalen van CDS. Hierbij ben ik de volgende schokkende ontdekking gekomen:

12771.gif

4011.gif

Zelfs het FTA kanaal BVN scoort hier beter dan VTM via TV Vlaanderen! Dit kan toch niet normaal zijn???

5025.gif

Dreambox DM800, Triax TDS 110

Triax Multiblock met 4 x Smart Titanium TSX Single (13E, 19,2E, 23,5E en 28,2E)

TV Vlaanderen TopPakket

Geplaatst:

Veldrijden op VT4 is soms onkijkbaar door de blokjes in beeld, ik kan geen bitrate meten maar het lijkt alsof ie niet boven de 2000 uitkomt bij momenten. Het veldrijden op sporza (een en canvas) is veel beter beeld.

Geplaatst:

Tja en dan krijg ik van de TVV klantendienst te horen dat de kwaliteit van alle Vlaamse kanalen volgens de technische dienst prima in orde is. crazy

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Geplaatst:
Origineel bericht van: cookie
Veldrijden op VT4 is soms onkijkbaar door de blokjes in beeld, ik kan geen bitrate meten maar het lijkt alsof ie niet boven de 2000 uitkomt bij momenten. Het veldrijden op sporza (een en canvas) is veel beter beeld.

Eén en Canvas/Ketnet zijn over het algemeen bij mij ook beter dan VT4.

Alhoewel de verschillen in de grafieken niet zo erg groot zijn, zie ik grotere variaties tussen de min/max waarden bij Eén en Canvas/Ketnet.

12775.gif

12776.gif

12773.gif

Dreambox DM800, Triax TDS 110

Triax Multiblock met 4 x Smart Titanium TSX Single (13E, 19,2E, 23,5E en 28,2E)

TV Vlaanderen TopPakket

Geplaatst:

ik begrijp het niet goed , blijkbaar hebben sommigen slechte ontvangst en denken dan dat dit de fout van tvv is , echter ik zit met 2 plastiek schoteltjes op mijn dak en ondervind niets van van de hinderlijke blokjes , zelfs enkele dagen geleden lag er 12 cm sneeuw op de schotel en alles bleef werken , pas vanaf 15 cm sneeuw kreeg ik blokjes en direkt daarop uitval van beeld

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Geplaatst:

Nee, ze hebben goede ontvangst.

Alleen bekijkt men het verschil in bitrate tussen verschillende zenders.

Is de bitrate te laag krijg je blokjes, vooral bij snel bewegende beelden.

Vooral als je een grote TV hebt kan je dat verschil heel goed zien.

Als ik van BBC naar VT4 zap begin ik soms ook spontaan te huilen. :D

Quo signo nata es?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen