helmuteke Geplaatst: 28 november 2008 Geplaatst: 28 november 2008 hey , ik heb met een forumlid geruild en ben nu eigenaar van een Monoblock Twin LNB 19 - 23 (canal digitaal). Nu is mijn vraag hoe de disecq settings zijn bij een astra-hotbird weet ik dit , bij deze in het onderwerp niet. help o help helmut show me a hero and i write a tragedy
backstage Geplaatst: 28 november 2008 Geplaatst: 28 november 2008 Astra1 op 1 en Astra3 op 2 Grtz Mario
Gerdy Geplaatst: 29 november 2008 Geplaatst: 29 november 2008 Origineel bericht van: backstage Astra1 op 1 en Astra3 op 2 Grtz Mario Correct antwoord! Gerdy
Gerdy Geplaatst: 29 november 2008 Geplaatst: 29 november 2008 Origineel bericht van: helmuteke hey , ik heb met een forumlid geruild en ben nu eigenaar van een Monoblock Twin LNB 19 - 23 (canal digitaal). Eigenlijk is een "monobloc" een dubbele LNB in één behuizing voor Astra en Hotbird. Een soortgelijke "tweevoudige lnb" voor Astra1 en Astra3 noemt men een "duobloc". Als iedereen dus de correcte benamingen gebruikt blijft het duidelijk voor iedereen. Dus: Monobloc = Astra1/Hotbird waarbij Hotbird op diseqc1 en Astra1 op diseqc2 Duobloc = Astra1/Astra3 waarbij Astra1 op diseqc1 en Astra3 op diseqc2 Gerdy
helmuteke Geplaatst: 29 november 2008 Auteur Geplaatst: 29 november 2008 Waarvan akte . Bedankt voor de antwoorden show me a hero and i write a tragedy
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen