Gast sabhd Geplaatst: 28 november 2008 Geplaatst: 28 november 2008 Wat er nu op discovery aan de gang is zit ik helemaal niet op te wachten {voetbal}
Moderator ceesv Geplaatst: 28 november 2008 Moderator Geplaatst: 28 november 2008 Daarvoor heb ik geen abbo op discovery genomen! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
boaz Geplaatst: 28 november 2008 Geplaatst: 28 november 2008 Nu kun je CD veel verwijten, maar ze hebben totaal geen invloed op de programma inhoud van Discovery. En ja, sommige mensen ontdekken nu dat er zoiets als voetbal bestaat. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
TheWizard Geplaatst: 28 november 2008 Geplaatst: 28 november 2008 Ik zit ook niet op spelfouten te wachten. Gestoord is zoals ik het tik met een d, net als ikzelf gestoord ben... Maak je niet druk, tegenhouden ga je dit soort dingen nooit. Ik denk alleen aan mezelf want, als iedereen aan zich zelf denkt wordt er aan iedereen gedacht!
Gerard 76 Geplaatst: 28 november 2008 Geplaatst: 28 november 2008 Origineel bericht van: ceesv Daarvoor heb ik geen abbo op discovery genomen! maak je geen zorgen,kans van 99,99 % dat je favoriete programma's worden herhaald. of denk je dat dit geen incidentele gebeurtenis is?
Gast patje7of9 Geplaatst: 29 november 2008 Geplaatst: 29 november 2008 Ze zonden het voetbal niet eens uit in breedbeeld,wat een amateur gedoe bij discovery.
Gast draadloos Geplaatst: 29 november 2008 Geplaatst: 29 november 2008 Ik heb al een mail gestuurd naar discovery, ik begrijp mensen die graag voetbal zien, maar persoonlijk heb ik er een hekel aan.
Pjotrb Geplaatst: 29 november 2008 Geplaatst: 29 november 2008 Origineel bericht van: patje7of9 Ze zonden het voetbal niet eens uit in breedbeeld. Het was wel breedbeeld hoor, alleen in letterbox. 2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C) 2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo 1x DB 7020 (C).
Neptunus Geplaatst: 29 november 2008 Geplaatst: 29 november 2008 Origineel bericht van: draadloos Ik heb al een mail gestuurd naar discovery, ik begrijp mensen die graag voetbal zien, maar persoonlijk heb ik er een hekel aan. Maak je niet zo druk man, het is maar voor één weekend en de programma's van Discovery worden toch wel herhaald. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
moonchild Geplaatst: 29 november 2008 Geplaatst: 29 november 2008 volgend weekend documentaires ipv live voetbal op het voetbalkanaal, dat zal ze leren Alexa open mijn koelkast en stook de bbq op 250 graden. VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
Gast E Pouls Geplaatst: 29 november 2008 Geplaatst: 29 november 2008 Origineel bericht van: moonchild volgend weekend documentaires ipv live voetbal op het voetbalkanaal, dat zal ze leren Prima, vandaag zonden ze de wedstrijd van 18.45 uur op eredivisielive 4 uit, die hebben we niet bij CD. En op kanaal 1 was een herhaling van het eredivisie magazine en op het 2e kanaal tekst tv. Morgenmiddag is op kanaal 1 ook alleen maar de 2e helft van Sparta- NAC te zien via CD. Dus missen we dan niet zoveel meer dan dit weekend.
jacobus Geplaatst: 2 december 2008 Geplaatst: 2 december 2008 Wat heeft de titel van dit topic nu in godsnaam met in de inhoud te maken? Snap sowieso niet waar je je druk om maakt. Discovery heeft eenmalig voetbal uitgezonden. Er worden hier de laatste tijd wel erg veel onzin topics gestart. En CD krijgt zo ongeveer overal de schuld van.
jacksparrow Geplaatst: 2 december 2008 Geplaatst: 2 december 2008 helemaal mee eens Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen