aranco Geplaatst: 28 november 2008 Geplaatst: 28 november 2008 Als mijn sagem DBox2 nieuwe zenders gaat zoeken, als ie dan klaar is heb ik er nog maar een paar zenders in zitten. Wat kan dit zijn en hoe kan ik dit oplossen.
metropar Geplaatst: 29 november 2008 Geplaatst: 29 november 2008 handmatig erin zetten mochten ze dan er niet in blijven zit waarschijnlijk je var te vol wat al heel snel het geval is bij een dbox2 gr metropar VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500, nokia9600 ,dbox2
aranco Geplaatst: 1 december 2008 Auteur Geplaatst: 1 december 2008 hoi metropar,dat zou misschien wel kunnen maar als ik er een hele schone image opzet, en ik wil met een prog een nieuwe setting erin zetten. Zegt mijn pc dat alles goed gegaan is en als ik dan mijn deco opnieuw opstart, staan er helemaal geen zenders meer in. Wat zou dit dan kunnen zijn, teveel zenders in de setting of wat.
metropar Geplaatst: 1 december 2008 Geplaatst: 1 december 2008 zou kunnen dat de lijst al te groot is voor de image je zet tocht geen enigma settings in een neutrino image of anders om? probeer anders is een lite uitvoering van een image heb je wat meer ruimte of de settings er handmatig in zetten via een ftp programma bijv. gr metropar VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500, nokia9600 ,dbox2
DRG Geplaatst: 2 december 2008 Geplaatst: 2 december 2008 Origineel bericht van: aranco Wat kan dit zijn en hoe kan ik dit oplossen. klinkt als een volle var.. mijn advies is zo min mogelijk plugins en emu's installeren op een dbox2 Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch..
metropar Geplaatst: 2 december 2008 Geplaatst: 2 december 2008 of een sd card slot of card inbouwen heb je ruimte genoeg gr metropar VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500, nokia9600 ,dbox2
aranco Geplaatst: 3 december 2008 Auteur Geplaatst: 3 december 2008 Origineel bericht van: metropar of een sd card slot of card inbouwen heb je ruimte genoeg gr metropar Kan ik anders niets met de hd van mijn pc doen om dit op te vangen, dat hoor je toch ook wel eens van bv een film opnemen, van film1 en dan later afspelen, kan dat ook niet met de var dan.
metropar Geplaatst: 3 december 2008 Geplaatst: 3 december 2008 kan bij mijn weten alleen als je een hd in de box zou inbouwen wat nogal prijzig is vindt ik van daar mijn advies sd card inbouwen is simpel kost weinig en er is genoeg info over hoe en wat op het net erover en met het juiste image erbij heb je een fijn boxje heb hier een sagem draaien met glj image en 256 mb sd card en dat draait buiten verwachtingen loopt echt very goed gr metropar VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500, nokia9600 ,dbox2
aranco Geplaatst: 4 december 2008 Auteur Geplaatst: 4 december 2008 ok, in ieder geval bedankt metropar.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen