Ga naar inhoud


[TF7700/7710HDPVR] Toch opnemen via PC met TV-Browser?


Saterke

Aanbevolen berichten

Dag Sjaak, het lukt dus wel, de bovenvermelde methode.

Ik neem programma's zoals Two Pints op BBC voor enkele dagen ver in de toekomst op vanuit EPG. En onze LAN werkt met TF7710 héél goed.

En nogmaals, het is inderdaad geen TAP. Verruim de horizon eens, TAP's zijn nuttig maar niet voor TF7710. Het moment dat TAP's alsnog eventueel zouden toegelaten worden op TF7710, zal ik ook héél tevreden zijn.

Tot dan moeten we streven naar evenwaardige alternatieven.

Ik heb het gevoel dat velen schrik hebben voor nieuwe technologiën en zich krampachtig vasthouden aan TAP's. We moeten vooruit, dus ook eens onbekende terreinen bewandelen.

Probeer eens deze methode vooraleer kritiek te geven, en beoordeel dan de werkwijze. Misschien denk je er dan anders over.

Groeten,

Saterke

Link naar reactie
Delen op andere sites


Alhoewel ik geen 77XX bezit vind ik het toch een heel interessant topic. Altijd leuk als mensen met nieuwe dingen bezig zijn om het gebruik van de ontvangers te verbeteren of dingen makkelijker te maken.

 

Alle TV gegevens zijn immers op internet te verkrijgen, ook de nederlandse EPG gegevens voor ca 1 week!.(zie bv de site van Henk Puister)

Het programma "TV browser" moet ze alleen "leren" lezen. Leuke uitdaging.

 

Misschien kunnen de makers van Topset ook zo'n soort optie verwerken in hun programma. Dan kan immers ook al timers in de TF zetten!

Veel succes in ieder geval!

TF5500PVR (Fw aug-07)HD: WD2500AVJB; X-cam Orion. Taps: 3PG, QuickJump, Mediamanager, Nicedisplay, Quicktimer;

2e ontvanger: Sony KDL-26EX555 met Aston 1.07 (Fw 2.26); Schotel: Triax TDS Ø 64cm met CD DUO LNB quad ;

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...