Ga naar inhoud


spam van 3FM


Gast Tijgertje

Aanbevolen berichten

Ik kreeg afgelopen woensdag een mailtje van 3FM,ik ben benieuwd hoe ze aan mijn email adres komen daar ik mij nooit bij die club aangemeld heb voor welke nieuwsbrief dan ook.

Ik baal er dan ook van omdat het er op lijkt dat er net als met telefoon nummers er handel schijnt te zijn in email adressen die je bestoken met rotzooi waar je niet om vraagt.

O ja je mag je wel afmelden maar dat moet je ook niet doen want dan bevestig je alleen maar je email adres.

 

Groeten Tijgertje.

Link naar reactie
Delen op andere sites


heb je wat abbo's lopen her en der ? sommige instanties gebruiken ingeleverde e-mail adressen voor commerciële doeleinden (staat in de "kleine lettertjes"), een voorbeeld is het Veronica Magazine.

je ervoor "afmelden" kan alleen schriftelijk maar als je nu al mail/post krijgt ben je te laat.

 

de afzender ff in je blacklist/spamlist zetten en klaar ...

 

 

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ome Merde
heb je wat abbo's lopen her en der ? sommige instanties gebruiken ingeleverde e-mail adressen voor commerciële doeleinden (staat in de "kleine lettertjes"), een voorbeeld is het Veronica Magazine.
je ervoor "afmelden" kan alleen schriftelijk maar als je nu al mail/post krijgt ben je te laat.

de afzender ff in je blacklist/spamlist zetten en klaar ...



merDe


Inderdaad die veronica gids ,was helaas net te laat met opzeggen maar bij eerste gelegenheid ben ik lid af.
Staat inmiddels in de ongewenste email map.

Bedankt Tijgertje.


Link naar reactie
Delen op andere sites

m.b.t je telefoonnummers.

 

Ik heb ooit een blauwe maandag bij UPC gewerkt (helemaal in het begin) op de telefonie afdeling.

 

Daaruit heb ik o.a. geleerd dat je telefoonnummers automatisch beschikbaar zijn voor commerciele doeleinden en zodoende worden vrijgegeven aan bedrijven die ze opvragen.

 

Wat je kan doen om dit te voorkomen is je (vaste) telefoon aanbieder opbellen en vermelden dat je je telefoonnummer niet beschikbaar wilt stellen voor commercie. (Het had een naam maar deze ben ik na veel geestverruimende middelen en het slijten van de jaren helaas vergeten)

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...