Ga naar inhoud


[DM8000] DM800 of DM8000


MauriceW

Aanbevolen berichten

De digital image decode zou dan nuttig zijn om jpeg's sneller te decoden oid? Dus speciale functies zoals een idct?

 

De processor van de 7025 heeft trouwens ook 3D capaciteiten. Daar heb ik slechts 1 thread op heel internet over gevonden. Die persoon vond te langzaam en is er niet verder mee gegaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 107
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Littlesat
Alleen dan divX en die MPEG4 nogwat.... en wat d8 je van Digital Image decode acceleration???


... nog steeds geen beeldkwaliteit ...

Die "Digital Image decode acceleration" is iets mmx-achtigs, makkelijk bij beeldbewerking, lijkt me alleen nuttig bij decoderen van plaatjes inderdaad. Met de video-stroom heeft de processor niks te maken, decoderen gaat in hardware...

DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Beste,

 

Ik heb mijn box nu 2 weken (met dan aan de satboer in helmond !), en kan je zeggen zoals in een ander toppic dat het beeld zeker op sd duidelijk beter is.

Had beide boxen aangesloten HDM1 HDM2 en heb 4x 3 kops uitgangen dus kon beide signaal goed vergelijken.

 

Sd op de 8000 is duidelijk beter bijna geen artifacten randvertekening (dus kartellijnen.)

Nu zou je zeggen ligt aan je tv maar alles op 1 tv getest en ook een opname van de 800 op de 8000 gezet (Sd opname) en ook die ziet er dan beter uit.(reden is dat opname bitstream blijft en de verwerking van hd naar beeld door de video proc wordt gedaan.)

 

Kortom ook in werking is hij echt perfect , 4 opnames (2x hd en 2x sd) geven ook geen hik (zelfde band)19,2 en 23,5 !

 

kortom het kost he wat maar daar krijg je dan ook state of art beeld voor met zeer goede werking in twin of quad opnames.

 

Ook nu leuk de Pic in pic die met 2 tuner perfect werkt !., nu nog een paar kleine bugs er uit die nog niet storend zijn.

 

A= clock & blue light uit in standbye of veel meer dimbaar.

B= HD skin met dvdplayer niet goed

Ik zou zeggen kopen is genieten, deze box doet nu al wat anderen zouden moeten doen, zeker twin opname op hd is met heel veel boxen problemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...