Gerdy Geplaatst: 29 november 2008 Geplaatst: 29 november 2008 De "ouderen" onder ons gaan ze zich wel herinneren: die prachtige kerstkaartjes van weleer met feeërieke wintertafereeltjes en royaal bezet met van die glinsterdingetjes waarvan er enkele op tafel vielen als je de kaart uit de omslag haalde... Kon ik ze nog vinden, dan kocht ik er een karrevracht van! Gerdy
Sjattuh Geplaatst: 29 november 2008 Geplaatst: 29 november 2008 sommige mensen maakten ze zelf toch? Ik weet niet hoeveel jij nog te doen hebt in deze koude maandjes maar misschien een leuk idee? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
sheeplover Geplaatst: 29 november 2008 Geplaatst: 29 november 2008 Vroeger was alles beter; het schijnt toen zelfs zo geweest te zijn dat je codeersystemen nog kon kraken...... Groetjes van John uit Den Bosch
minplus Geplaatst: 29 november 2008 Geplaatst: 29 november 2008 Dacht dat ik ze vorig jaar nog ergens gezien had. In het buitenland bestaan ze met zekerheid nog, kreeg vorige jaarwisseling een heel mooie uit de VS. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Gerdy Geplaatst: 29 november 2008 Auteur Geplaatst: 29 november 2008 In Rusland bestaan ze ook nog maar alleen in het russisch uiteraard... Gerdy
tripontin Geplaatst: 29 november 2008 Geplaatst: 29 november 2008 Hello, @Gerdy Misschien kan je ze nog vinden op markten, zoals er in Antwerpen op zondagvoormiddag een heel grote is. Ik weet niet of dit ook reclame is, maar ze begint met vogel..... Succes met je zoektocht. Mvg, Tripontin
boaz Geplaatst: 29 november 2008 Geplaatst: 29 november 2008 Origineel bericht van: tripontin Hello, @Gerdy Misschien kan je ze nog vinden op markten, zoals er in Antwerpen op zondagvoormiddag een heel grote is. Ik weet niet of dit ook reclame is, maar ze begint met vogel..... Succes met je zoektocht. Mvg, Tripontin Maar goed dat je het niet afmaakt, een zekere drs. (en ook nog mod) heeft momenteel wat tegen verkleinwoordjes. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Coliseo Geplaatst: 30 november 2008 Geplaatst: 30 november 2008 Origineel bericht van: boaz Origineel bericht van: tripontin Hello, @Gerdy Misschien kan je ze nog vinden op markten, zoals er in Antwerpen op zondagvoormiddag een heel grote is. Ik weet niet of dit ook reclame is, maar ze begint met vogel..... Succes met je zoektocht. Mvg, Tripontin Maar goed dat je het niet afmaakt, een zekere drs. (en ook nog mod) heeft momenteel wat tegen verkleinwoordjes. De Struisvogel-markt dan...
Greatone Geplaatst: 30 november 2008 Geplaatst: 30 november 2008 Ik heb al heimwee naar de standaard kerstkaarten, vorig jaar kreeg ik de meeste via email en hyves binnen * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Fiene56 Geplaatst: 30 november 2008 Geplaatst: 30 november 2008 Klopt, gaat mij ook zo. Im vind een handgeschreven kerstgroet toch net even iets persoonlijker. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Catalán Geplaatst: 30 november 2008 Geplaatst: 30 november 2008 Origineel bericht van: tripontin Hello, @Gerdy Misschien kan je ze nog vinden op markten, zoals er in Antwerpen op zondagvoormiddag een heel grote is. Ik weet niet of dit ook reclame is, maar ze begint met vogel..... Succes met je zoektocht. Mvg, Tripontin Dit klopt,komaan Hollanders,met z'n allen naar Antwerpen. grtz DM8000 HD - PLi - Cccam 2.3.0 - 500 Gb HDD Tv Vlaanderen + Canal DigitaalSamsung Plasma PS-50Q92Triax 88 [13|19.2|23.5|28.2]
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen