harry37 Geplaatst: 14 maart 2002 Geplaatst: 14 maart 2002 Heeft iemand ervaring met de ontvangst van deze satelliet. Volgens de footprint moet het lukken: http://www.intelsat.com/satellites/covmaps/805@304.asp Groeten, Harry <small>[ 14-03-2002, 23:23: Bericht gewijzigd door: harry37 ]</small>
koorknaap Geplaatst: 14 maart 2002 Geplaatst: 14 maart 2002 Zaterdag ga ik het dak op, als het tenminste droog is, om mij polarmount bij te stellen aan de hand van de handleiding van zeeman. Analoog had ik van 45 west t/m 66 graden oost. Na het plaatsen van de universele LNB met kunst en vliegwerk is het helaas digitaal een stuk minder. Als ik meer weet laat ik het je weten, mar nogmaals: het hangt van het weer af. N.B. De groene taille is de verbinding tussen zuid en midden limburg. Onderzoek het nieuwe, maar vergeet het oude niet. Er is al veel uitgezocht; je moet het alleen weten te vinden.
Gast Geplaatst: 15 maart 2002 Geplaatst: 15 maart 2002 Moet inderdaad kunnen, maar je heb wel vrij zicht nodig. Kijk of je op compas richting 250 graden en elevatie 8 graden vrij zicht hebt.
Aanbevolen berichten