Ga naar inhoud


IPBox 900HD geeft bij opstarten PANIC


Gast powersoft

Aanbevolen berichten

vandaag nieuwe ontvanger gekocht, AB IPBox 900hd, 399euro.

heb deze ontvanger net nieuw uit de doos gehaald en aangesloten.

vervolgens kanalen laten inlezen van 1satelliet en ik kreeg beeld.

vervolgens stond ontvanger een kleine 10minuten aan en opeens zag ik in display ontvanger staan: PANIC. de tekst knipperde.

ook als ik ontvanger uit en aanzet duur booten lang, ca. 30seconden of iets langer en uiteindelijk komt er 'start' in display te staan en krijg ik nog steeds geen beeld. na 10sec. start schiet de tekst'panic' weer in het display.

wat moet ik nu doen?

alvast bedankt voor de tips.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik heb een usb gepakt en geformat op fat16 en daarop gezet: usb_update.img voor de rest is de hele usb stick leeg.

ik krijg het zelfs niet eens voorelkaar om te booten van usb. wat ik ook probeer: tijd op display en dan pas usb erin steken. vervolgens knop I/O voorzijde indrukken en blijven indrukken totdat booten verschijnt en pas dán pijltje omhoog drukken.

er verschijnt geen text upgrade. ik weet het even niet meer.

wie wil me aub helpen.

het is nu echt een zware teleurstelling met deze nieuw gekocht ontvanger.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

FAT 32 geformatteerd de image moet rename usb_update img de usb stick er in steken. aan voor kant power knop in drukken teglijk achter de power aan zeten tot usb upgrade pijltje up kan ff duren wachten ( done) .. heb je dan (e10 )druk dan op ok..en wachten

_________________________

 

groeten bully2

______________

vu plus duo paint it black.sam.640gig .azbox primium + paint it black. jaeger 1224 el .no name dish 120 cm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi bully,

dankzij jouw tips kom ik nu wel in de usb upgrade procedure.

na eerst eer 'erase' die van 1 t/m 99 ofzo gaat en daarna flash van 1 t/m 99 komt er daarna 'done' in display.

en wat dan?

moet ik dan verder wachten? of moet ik dan OK drukken op voorkant ontvanger?

ik heb na de done melding ontvanger uitgezet en aangezet(kreeg dus geen e10) en dan gaat ontvanger , booten, loading en dan start en daarna weer de panic melding.

ik hoop dat je me nog ietsje verder kunt helpen.

zeer bedankt alvast.

groet

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net hetzelfde gehad, na het starten van de IPBox kreeg ik steeds een Panic melding. Even de netwerkkabel eruit gehaald en de ontvanger herstart, nu ging het opstarten wel goed.

 

Indien ik de IPBox nu weer opstart met netwerkkabel krijg ik weer de Panic melding confused

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: bash!
Ik zou even de fabrieksinstellingen terug zetten en daarna nogmaals proberen..
Gr,

Bas
klopt bas was ik vergeten :D

groeten bully2

______________

vu plus duo paint it black.sam.640gig .azbox primium + paint it black. jaeger 1224 el .no name dish 120 cm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...