Ga naar inhoud


Aston Wamba 311 ( Controleer Abo )


tolwan

Aanbevolen berichten

Hallo ,

Ik heb een aston wamba 311 en als ik een beetje snel zap krijg ik de melding Controleer abo ?? deze melding gaat niet meer weg of ik moet de kaart er ff uit halen.

 

Dit is begonnen z'n 2 weken geleden , kan het zijn dat seca 3 hier iets mee heeft te maken ?

 

Is er misschien nieuwe firmware als de 1.23 die er nu inzit.

Of weet iemand raad .

 

Groetjes en alvast Bedankt

 

Tolwan

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb zelf ook een Wamba gehad, en die had daar met de originele software ook veel last van. Geregeld dat alle CDS-zenders wegvielen en ik er inderdaad de kaart in en uit moest halen.

 

Heb je de software waarbij je in het zenderlijst editen ook kan kiezen voor de Canal Digitaal zaplijst? Is dat niet zo, moet je even nieuwe software van de satelliet afhalen. Frequentie weet ik zo gauw niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Sorry voor de late reactie (kijk niet zo vaak in dit forum).

 

Als je naar menu gaat en dan 'TV Lijst' dan krijg je dat menu waarin je de TV-zenderlijst kan aanpassen. Als het goed is staat er bovenaan in beeld dan 'Update Canal Digitaal' of iets in die trant. Als je dan op het knopje 'List' drukt, komt de CDS-zaplijst achtereenvolgens in de Wamba te staan. Hoef je in principe niks aan de zaplijst te wijzigen.

 

Ik deed het altijd zo: ik laadde die lijst in, en ging hem naar eigen wens bewerken (want dat is wel enig voordeel bij de Wamba). Daarna volgden dan de overige Astra 3 zenders die niet in de lijst stonden, de Astra 2 zenders en tot slotte de Hotbird zenders. smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...