pepper Geplaatst: 30 november 2008 Geplaatst: 30 november 2008 Vanaf het entertainmentpakket wordt door CD eurosport2 aangeboden op hen site. Ook na een scan kan ik de door CD gemelde zender niet vinden. Onderwerp verplaatst groeten pepper 2 x VU+ duo - 1 x Dream 800 - 1 x Dream7000 - 1 x Dream 500 Wavefrontier T90
TokeMUp Geplaatst: 30 november 2008 Geplaatst: 30 november 2008 pepper, uit Uw handtekening kan Ik uitmaken dat U Dreambox gebruikt. Dus hier volgt de opgaven om Eurosport 2 op Uw scherm te toveren, met Uw Dreambox. Als U de zenderlijst voor U hebt, drukt U op de gele knop. Vervolgens ga je naar de Provider UPC Direct en open het pakket. Daar zult U Eurosport 2 terug vinden. Ik veronderstel dat U de kennis bezit om deze in Uw favoriten te plaatsen. U komt er wel erg laat achter dat CD, Eurosport2 in zijn zender pakket heeft. Je zit trouwens ook in het verkeerde topic, daar deze geen nieuws waarden heeft. mvg
pepper Geplaatst: 30 november 2008 Auteur Geplaatst: 30 november 2008 Altijd de duitstalige eurosport2 gehad op 23,5. Heb een update van de 800 gedaan en een nieuwe zenderlijst van henksat. Heb nu ontvangst groeten pepper 2 x VU+ duo - 1 x Dream 800 - 1 x Dream7000 - 1 x Dream 500 Wavefrontier T90
mietde Geplaatst: 30 november 2008 Geplaatst: 30 november 2008 Origineel bericht van: TokeMUp UUwUUUUUwU Netjes opgevoed, dat is zeker Maar je mag hier gerust tutojeren, één grote happy family hier op sat4all... You cannot ignore that member
TokeMUp Geplaatst: 30 november 2008 Geplaatst: 30 november 2008 mietde, Ik doe mijn best! Ik heb zelfs al problemen om Uw nick zonder hoofdletter te schrijven (lees typen), maar Ik respecteer U nick als U deze in klein schrift wil. mvg
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen