Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als ik de startknop indruk,gaan de ventilators wel draaien.het rode ledje voorop blijft constant branden maar verder gebeurt er niks.soms schakelt ie na enige tijd vanzelf weer uit.niks werkt.ook de resetknop niet.Wat kan dat zijn?

Geplaatst:

losse connector(en)?

defecte voeding?

zekering eruit?

Geplaatst:

alle stekkers langs geweest,allemaal goed.geen kapotte zekeringen.de voeding levert wel spanning aan de ventilatoren.kan het zijn dat hij geen voeding levert aan het moederbord?

Geplaatst:

En als je de windows cd er in stopt, wat gebeurt er dan?

kijk HIER eens

poetsie

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Geplaatst:

Krijg je wel beeld op je scherm met bios info? 12 en 5 volt aanwezig op het moederboord?

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Geplaatst:
Origineel bericht van: Olly
Ik krijg geen beeld.zelfs de cdspeler krijgt volgens mij geen stroom.hij gaat niet open en ook het ledje licht niet op

Openschroeven en alle connectoren en stekkers, ook de verschiilende kaarten effe aandrukken, kan soms wonderen verrichten.

poetsdoekje

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Geplaatst:

hoi,

haal het geheugen eruit.

Haal vervolgens de extra kaarten eruit.

Haal de back-up batterij er een minuutje uit zodat het bios ge-reset wordt.

Als dit niet helpt, probeer dan een andere voeding.

Als dit ook niet helpt....dan heb je pas een probleem.

Moederbord stuk? processor slecht?

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Geplaatst:

uitbouwen maar.

moederbord + CPU + geheugen + speaker aansluiten, videocard erin en alleen VGA + keyboard aansluiten

kijken wat er gebeurd.

indien niets, koeler van de CPU halen en processor voelen op warmte. warm ? moederbord naar de mallemiezen, niet warm ? of moederbord of CPU smile

aangezien ik best wel een Intel-fan ben test ik ze zo altijd. altijd moederbord naar z'n grootje en het toeval is, zodra ik een nieuwe mamaplankje installeer met de oude CPU, 9 v/d 10x doet ie het weer smile

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:

En lukt dat allemaal niet dan kon hij wel eens rijp zijn voor de kliko blushblush nadat je de harde schijf eruit hebt gehaald, of zeg ik nu teveel

en de groeten van poetsdoekje

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen