Olly Geplaatst: 30 november 2008 Geplaatst: 30 november 2008 Als ik de startknop indruk,gaan de ventilators wel draaien.het rode ledje voorop blijft constant branden maar verder gebeurt er niks.soms schakelt ie na enige tijd vanzelf weer uit.niks werkt.ook de resetknop niet.Wat kan dat zijn?
Gast wanderer Geplaatst: 30 november 2008 Geplaatst: 30 november 2008 losse connector(en)? defecte voeding? zekering eruit?
Olly Geplaatst: 30 november 2008 Auteur Geplaatst: 30 november 2008 alle stekkers langs geweest,allemaal goed.geen kapotte zekeringen.de voeding levert wel spanning aan de ventilatoren.kan het zijn dat hij geen voeding levert aan het moederbord?
Poetsdoekje Geplaatst: 30 november 2008 Geplaatst: 30 november 2008 En als je de windows cd er in stopt, wat gebeurt er dan? kijk HIER eens poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
WPW Geplaatst: 30 november 2008 Geplaatst: 30 november 2008 Krijg je wel beeld op je scherm met bios info? 12 en 5 volt aanwezig op het moederboord? gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Olly Geplaatst: 30 november 2008 Auteur Geplaatst: 30 november 2008 Ik krijg geen beeld.zelfs de cdspeler krijgt volgens mij geen stroom.hij gaat niet open en ook het ledje licht niet op
Poetsdoekje Geplaatst: 30 november 2008 Geplaatst: 30 november 2008 Origineel bericht van: Olly Ik krijg geen beeld.zelfs de cdspeler krijgt volgens mij geen stroom.hij gaat niet open en ook het ledje licht niet op Openschroeven en alle connectoren en stekkers, ook de verschiilende kaarten effe aandrukken, kan soms wonderen verrichten. poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Sjattuh Geplaatst: 1 december 2008 Geplaatst: 1 december 2008 mobo of voedingskabel naar mobo kaput? even meten? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Olly Geplaatst: 1 december 2008 Auteur Geplaatst: 1 december 2008 hoe doe je dat?als ik alles los haal en dan de stekker in het stopcontact doe,doet hij niks.
jeevanhoof Geplaatst: 1 december 2008 Geplaatst: 1 december 2008 hoi, haal het geheugen eruit. Haal vervolgens de extra kaarten eruit. Haal de back-up batterij er een minuutje uit zodat het bios ge-reset wordt. Als dit niet helpt, probeer dan een andere voeding. Als dit ook niet helpt....dan heb je pas een probleem. Moederbord stuk? processor slecht? mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Ome Merde Geplaatst: 1 december 2008 Geplaatst: 1 december 2008 uitbouwen maar. moederbord + CPU + geheugen + speaker aansluiten, videocard erin en alleen VGA + keyboard aansluiten kijken wat er gebeurd. indien niets, koeler van de CPU halen en processor voelen op warmte. warm ? moederbord naar de mallemiezen, niet warm ? of moederbord of CPU aangezien ik best wel een Intel-fan ben test ik ze zo altijd. altijd moederbord naar z'n grootje en het toeval is, zodra ik een nieuwe mamaplankje installeer met de oude CPU, 9 v/d 10x doet ie het weer merDe deze ruimte is te huur
theparasol Geplaatst: 1 december 2008 Geplaatst: 1 december 2008 Origineel bericht van: Olly Ik krijg geen beeld.zelfs de cdspeler krijgt volgens mij geen stroom.hij gaat niet open en ook het ledje licht niet op Voeding kapot, vervangen maar!
Poetsdoekje Geplaatst: 1 december 2008 Geplaatst: 1 december 2008 En lukt dat allemaal niet dan kon hij wel eens rijp zijn voor de kliko nadat je de harde schijf eruit hebt gehaald, of zeg ik nu teveel en de groeten van poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Sjattuh Geplaatst: 2 december 2008 Geplaatst: 2 december 2008 met een multimeter kijken of er stroom uit je voeding komt? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen