Gast Eppooo Geplaatst: 30 november 2008 Geplaatst: 30 november 2008 Iemand deze al geprobeerd? AB_Enigma4xxS_usb_all_261108. Grtz. Eppoo
p0ske Geplaatst: 30 november 2008 Geplaatst: 30 november 2008 Kun je de lijst met aanpassingen hier eens posten? Ik heb wel interesse, maar mijn bron is helaas op dit moment niet beschikbaar...
FoF Geplaatst: 1 december 2008 Geplaatst: 1 december 2008 volgens mij is dit een bugrelease op versie 16-11-08 gewoon proberen. updaten via internet. bevalt ie toch niet, downdaten via internet. mz Cubecafe/Relook/IPBOX910, Visiosat Bisatellite HB/A1/A2/A3
p0ske Geplaatst: 1 december 2008 Geplaatst: 1 december 2008 Beetje lastig als je weet dat ik nu met een Fantacy image draai, en niet weet van welke url ik de firmware moet halen
FoF Geplaatst: 2 december 2008 Geplaatst: 2 december 2008 Google???? Cubecafe/Relook/IPBOX910, Visiosat Bisatellite HB/A1/A2/A3
p0ske Geplaatst: 3 december 2008 Geplaatst: 3 december 2008 Ja, had ik ik gedaan, maar als het niet op de eerste pagina staat haak ik al snel af. Ik denk dat ik nog maar even wacht op de andere ontwikkelingen....
robbedoeske Geplaatst: 4 december 2008 Geplaatst: 4 december 2008 Origineel bericht van: p0ske Beetje lastig als je weet dat ik nu met een Fantacy image draai, en niet weet van welke url ik de firmware moet halen Denktenk ?
p0ske Geplaatst: 4 december 2008 Geplaatst: 4 december 2008 Ik weet niet of ze hem daar nu hebben, maar de vorige keer stond hij er ieder geval niet. Zoveel zal er in deze image vast niet anders zijn. Ik wacht in ieder geval nog even.
Dutchsat Geplaatst: 5 december 2008 Geplaatst: 5 december 2008 Abcom SF-Team images, hierzoo.. Let op dat de E2 images voorlopig niet meer te downloaden zijn omdat deze niet stabiel waren cq. men druk bezig is met de drivers hiervoor, maar in eerste instantie alleen voor de HD series. Update van 26-11 werkt bij mij perfect, is echt de beste software wat ik ooit op al mijn ontvangers gehad heb. Ik vlieg over 10 verschillende satellieten heen met zappen zonder enige vertraging of problemen. Zie geen grote verschillen met de oude versie, maar deze was op de ontbrekende time shift en 2e tuner na al perfect voor mij. Ben met de nieuwe versie echt 100% tevreden.......... VU+ Duo2 met 4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.
robbedoeske Geplaatst: 6 december 2008 Geplaatst: 6 december 2008 Hoe zit het met opnames,ik heb met de op een na laatste versie dat opnames niet goed gaan.Beeld en geluid niet synchroon en pixels in beeld.
Dutchsat Geplaatst: 6 december 2008 Geplaatst: 6 december 2008 IK heb geen problemen met de opnames, vroeger werkten de timer opnames af en toe wat minder, maar de laatste versies werken goed met de opnames. VU+ Duo2 met 4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen