gideon Geplaatst: 30 november 2008 Geplaatst: 30 november 2008 Ben hier bezig met het opzetten van een sme server met cccam. Via putty lukt het mij als ik als root ingelogd ben om de mappen te maken bijv. etc en script in var.Als ik er hierna bestanden heen schrijf dan kan ik die ook zien. Deze mappen wil ik dus ook via ftp kunnen benaderen,en daar gaat het mis.Via ftp is er niet als root in te loggen.Wel als admin,maar dan kan ik de mappen niet benaderen.Heb via putty al een comando chown voor admin gegeven voor de mappen die ik nodig heb maar dan worden ze ook niet zichtbaar via ftp.Is er iemand die een oplossing heeft?
Lamko Geplaatst: 2 december 2008 Geplaatst: 2 december 2008 Post eens je config van je ftp server. Mythbuntu 12.04 Celeron 220 op Mini-ITX D201GLY2, 1 GB Ram,2x1,5 TB HDD, Digitenne op TerraTec Cinergy, CCcam
RobbieT Geplaatst: 2 december 2008 Geplaatst: 2 december 2008 Heb hier SME server draaien en kan met WinSCP via FTP en SFTP gewoon als root inloggen en alle mappen zien. CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af! Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1 Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5
Lamko Geplaatst: 2 december 2008 Geplaatst: 2 december 2008 De ftp server wordt geconfigureerd met een config file die moet je hier posten. Dus eerst moet je er achter zien te komen welke ftp server je draait en dan moet je de locatie van de config file opzoeken. Mythbuntu 12.04 Celeron 220 op Mini-ITX D201GLY2, 1 GB Ram,2x1,5 TB HDD, Digitenne op TerraTec Cinergy, CCcam
Cobus R Geplaatst: 2 december 2008 Geplaatst: 2 december 2008 Gebruik gewoon winscp zoals eerder aangegeven en het werkt. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen