Gast benno2006 Geplaatst: 22 januari 2009 Geplaatst: 22 januari 2009 Heb deze ontvanger ook sinds 3 weken. Vrij eenvoudig toestel zonder al te veel poespas. Apparaat werkt perfect en ook ik kan hem een ieder alleen maar aanraden.
cornea Geplaatst: 26 januari 2009 Geplaatst: 26 januari 2009 Een voordeel van deze ontvanger is dat hij tijdens opname gelijk decodeerd. Dat scheelt gelijk een hoop problemen die andere merken hebben.\ Verder is hij mij te eenvoudig. Rebox 9000 ,triax 88cm 4 x quad LNB.
Gast intersat Geplaatst: 15 februari 2009 Geplaatst: 15 februari 2009 Sinds gisteren heb ik ook de dsr8121. Probeer sinds een aantal uur de zenderlijst aan te passen zonder veel succes, hebben jullie dit wel kunnen doen? Verder een fijn toestel die de zenderlijst in een aantal seconden inlaad en opneemt en live pauseerd in een handomdraai. Tot nu toe zeer tevreden met dit toestel.
rudolfdebeer Geplaatst: 15 februari 2009 Geplaatst: 15 februari 2009 Een dag en dan al tevreden? Is dit jouw eerste receiver? Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
Gast intersat Geplaatst: 15 februari 2009 Geplaatst: 15 februari 2009 Neen dit is niet mijn eerste reciever. En ja, na 1 dag al tevreden maar moet er wel bij vertellen dat ik deze reciever vergelijk met mijn andere reciever de 5816/03 van philips. Misschien begrijp je nu dat ik hiermee snel tevreden ben. Daarbij praat ik over 4 weken misschien heel anders........
unique Geplaatst: 16 februari 2009 Geplaatst: 16 februari 2009 zender kun je bij deze ontvanger helaas niet verzetten....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen