Gast dbv Geplaatst: 1 december 2008 Geplaatst: 1 december 2008 Afgelopen weekend zat tussen de huis aan huis folders een aanbieding van Canaldigitaal die bij BCC besteld kan worden. Voor Euro 99,00 kan je een HD ontvangstpakket aanschaffen. Het abonnement kost Euro 19,95 per maand en werd het familie-HD pakket genoemd. Ik kom deze aanbieding niet op de website tegen. Nu zie ik dat het familiepakket op de website de eerste 3 maanden Euro 9,95 kost en daarna Euro 13,50. Betekent dit dat het familie HD pakket uiteindelijk Euro 23,45 gaat kosten of is dit daadwerkelijk een nieuw pakket (om het overzichtelijk te maken?)???
W3ird_N3rd Geplaatst: 1 december 2008 Geplaatst: 1 december 2008 één HD zit in het familiepakket, wellicht is dat het idee? Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Gast dbv Geplaatst: 8 december 2008 Geplaatst: 8 december 2008 @W3ird_N3rd Het is niet de toevoeging van EEN HD waardoor het de naam Familie HD pakket krijgt. Ik ben dit weekend bij de BCC in Bergen op Zoom geweest en daar was een vertegenwoordiger van CanalDigitaal aanwezig. Het is een pakket dat alleen via BCC aangeschaft kan worden. Een HD ontvanger, met schotel, kabel en gratis installatie voor Euro 99,00 en het Familiepakket en het HD pakket (inclusief het themapakket) voor Euro 19,95 per maand. Hij verzekerde mij dat dit een vaste prijs was en niet na 3 maanden omhoog ging. Dit is 3,50 goedkoper dan het los afsluiten van deze pakketten. Volgens de medewerker van CDS was het een pilot om te zien of dit aan zou slaan. Het zou om een tijdelijke actie gaan. Hij wist mij tevens te vertellen dat volgend jaar Nederland 1 HD, SBS HD en verderop in het jaar RTL HD toegevoegd zouden worden aan het pakket. Ik vind Euro 99,00 voor een HD ontvanger inclusief gratis installatie niet duur. Ook het pakket is een interessante concurrent tov de kabel. Ik ben echter een paar jaar gelden gestopt met CDS en iets weerhoud mij om weer lid te worden. Al is het maar dat Film 1 niet los is af te sluiten en Film 1 HD ontbreekt.
Gast dbv Geplaatst: 8 december 2008 Geplaatst: 8 december 2008 O ja, en iets in mij zegt dat CDS leuk verdient aan de extra abonnementen van Euro 1,00 en Euro 2,50. De vertegenwoordiger van CDS was mij iets te gretig met het aanprijzen van een extra aansluiting. Ik schat in dat CDS nauwelijks extra kosten moet afdragen bij meer aansluitingen per adres en dat deze inkomsten vrijwel puur winst zijn.
jedeje Geplaatst: 8 december 2008 Geplaatst: 8 december 2008 Schandalig zeg dat een bedrijf winst wil maken. Zijn ze nou helemaal "gestoord?" ! Grtz JeDeJe ---------------------------- Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.
Gast dbv Geplaatst: 8 december 2008 Geplaatst: 8 december 2008 @jedeje Hoor je mij zeggen dat ik het schandalig vind dat CDS geld verdient. Ik vind de BCC aanbieding zelfs goed ik elkaar gezet. Ik besteed mijn weekend aan het uitzoeken van de aanbieding en neem de moeite dit op het forum te posten. Wellicht dat iemand hier zijn voordeel aan heeft. Leuk dat je dat waardeert......
Gast thomas999 Geplaatst: 8 december 2008 Geplaatst: 8 december 2008 Origineel bericht van: dbv @W3ird_N3rd Hij wist mij tevens te vertellen dat volgend jaar Nederland 1 HD, SBS HD en verderop in het jaar RTL HD toegevoegd zouden worden aan het pakket. Ik vind Euro 99,00 voor een HD ontvanger inclusief gratis installatie niet duur. Hoe zit het dan met Nederland 2 HD en 3 HD? Als het die gare Philips HD ontvanger (die dus niet eens 1080i weergeeft) betreft, zou ik maar naar wat anders uitkijken...
guppje29 Geplaatst: 8 december 2008 Geplaatst: 8 december 2008 was ook bij een eletronoca winkel. Daar hadden ze iemand van CDS gesproken en wist men te vertellen dat NL-1Hd NL-2HD en NL-3HD ooh beschikbaar komen op de astra 3. DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
jedeje Geplaatst: 10 december 2008 Geplaatst: 10 december 2008 Origineel bericht van: dbv @jedeje Hoor je mij zeggen dat ik het schandalig vind dat CDS geld verdient...... Maakte dat er wel uit op, ten onrechte dus, zal wel CD paranoia zijn. Het is dat ik al een HD ontvanger heb, anders zou ik even langs BCC gaan. Grtz JeDeJe ---------------------------- Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.
aukemuis Geplaatst: 10 december 2008 Geplaatst: 10 december 2008 zijn meer bedrijven als BCC die deze sets verkopen... Zijn zelfs bedrijven die het daarna voor je installeren en de rekening naar Canal Digitaal sturen voor het installeren
Gast dbv Geplaatst: 16 december 2008 Geplaatst: 16 december 2008 @aukemuis Je hebt gelijk. Gisteren viel er opnieuw een folder in de brievenbus (dus geen tijdelijke actie). Daarin werden alle dealers genoemd bij ons in de buurt. Er viel mij echter iets op in de kleine lettertjes. In deze post: http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/1597989/fpart/1 werd genoemd dat je geen HD ontvanger kreeg. In de laatste nieuwe folder maken ze het nog bonter. Dit stond er: "De ontvanger blijft in eigendom van Canaldigitaal". Ik vind de actie ineens niet zo goed meer.
Gast thomas999 Geplaatst: 16 december 2008 Geplaatst: 16 december 2008 Het wordt op die manier wel erg onoverzichtelijk met al die verschillende acties. Dus als ik het goed begrijp betaal je 90 euro, maar de ontvanger wordt niet je eigendom?
dunhans Geplaatst: 16 december 2008 Geplaatst: 16 december 2008 Sorry, ik kreeg het er niet scherper op, mijn apparatuur ondersteunt ook géén 1080i, maar volgens mij staat er in die folder: Let op: U krijgt een standaardontvanger, géén HD ontvanger. Aukemuis verzekerde mij dat er WEL een DSR7121 in dit pakket zit, ik ben van plan deze aanbieding te nemen voor een kennis van mij die een simpele ontvanger moet hebben. Dus gewoon doen, maar als er in de doos een DSR2212 zit, retour! Simpel toch. Groeten Dunhans. Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1 / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2 / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 / Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.
youriy Geplaatst: 16 december 2008 Geplaatst: 16 december 2008 voor zover ik kan zien op dat foldertje geldt dat als je een "extra smartpack" neemt. blijkbaar mag je maar 1 hd-ontvanger voor 99 euro krijgen. voor extra-ontvangers moet je ook 99 euro betalen maar da's dan een sd-ontvanger..denk ik. clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
dunhans Geplaatst: 16 december 2008 Geplaatst: 16 december 2008 Hee Youriy, Volgens mij, heb je HELEMAAL gelijk! Ik had vroeger op school -maar- een 7 voor lezen, wat had jij? Bedankt, ook weer opgelost, snel naar de winkel voor het uitverkocht is. Groeten Dunhans. Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1 / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2 / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 / Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen