Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Wie weet te vertellen welke sat pci kaart dit is aan de hand van Chip gegevens: Phillips SAA 7146A h, CA7215.00, ktD9934V2

Hij heeft ook een CI module aansluiting

Mijn geheugen weet me alleen te vertellen dat ik deze kaart +- een jaar of 8 geleden heb overgenomen van iemand en ik zit te twijfelen of het een technotrend kaart of een haupage is.

Ik hoop dat iemand meer weet te vertellen over deze kaart en waar ik evt de drivers kan vinden voor XP of Linux.

Alvast bedankt voor een evt antwoord.

Geplaatst:

Ik heb t antwoord zelf gevonden in de te koop rubriek van dit forum, tis volgens mij een WinTV Nexus S van Haupage, ik heb de drivers hiervoor gevonden en kaart word herkent etc.

Origineel bericht van: sjoemel71
Hallo allemaal,

Wie weet te vertellen welke sat pci kaart dit is aan de hand van Chip gegevens: Phillips SAA 7146A h, CA7215.00, ktD9934V2

Hij heeft ook een CI module aansluiting

Mijn geheugen weet me alleen te vertellen dat ik deze kaart +- een jaar of 8 geleden heb overgenomen van iemand en ik zit te twijfelen of het een technotrend kaart of een haupage is.

Ik hoop dat iemand meer weet te vertellen over deze kaart en waar ik evt de drivers kan vinden voor XP of Linux.

Alvast bedankt voor een evt antwoord.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen