Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Volgens welingelichte bronnen is het family pakket van premiere World alweer open:

Animal Planet, Discovery Geschichte, Discovery Channel, Focus Gesundheit, Junior, Beate Uhse TV, Classica, Jetix, Sci Fi, 13th Street, MGM, Heimatkanal, RTL Crime, Passion, Hit 24, Goldstar TV

Het zou zich om de Conax codering gaan.

Meer details hierover zou op de bekende duitse forums zijn :-)

VU+ Duo2 met  4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter

Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.

Geplaatst:

@Kees,

Ik vond hier niets op dit forum over, de hack zou pas sinds 14-11 bekend zijn en op de bekende sites zie ik dat imiddels keys te downloaden zijn voor oa. de diablo cam en de Q-box one, maar deze heeft de diablo cam geïntegreerd. De rest laat zich wel raden...

Sowieso is het pakket op Atlantic Bird 2/Telecom 2D op 8° West nu geheel open en dit pakket op de Astra 19° ook.

Heb jij misschien nog meer info hierover of hij ook al open ligt voor andere emu ontvangers?

VU+ Duo2 met  4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter

Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.

Geplaatst:

Zo ver ik weet is op dit moment geen Conax hack voor de huidig versie van Conax. Behalve via Diablo.

Rekordc

Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi

Gast Albino boomkikke
Geplaatst:

Hoe zit het met Premiere HD enzo?

Geplaatst:

en volgens duitse sites al weer dicht door middel van een snellere key wissel.

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen