Ou-Tannu Geplaatst: 1 december 2008 Geplaatst: 1 december 2008 daar zijn AM zenders nou goed voor.. lange ritten.. al dan niet naar het buitenland Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Roobert Geplaatst: 1 december 2008 Geplaatst: 1 december 2008 Probeer volgende keer Classic21 eens, die hebben arrow classic rock geinspireerd volgens mij. Oh en op Hotbird heb je de TV's VU+ Duo, veruit het beste wat ik de laatste jaren gekocht heb. ET9000 uiteraard met OpenPli
Elwin Geplaatst: 2 december 2008 Geplaatst: 2 december 2008 Classic21 is inderdaad een aardige zender, maar ik ontvang hem alleen via internet. Via de satelliet vooralsnog gecodeerd. Denk dat het ook wel gecodeerd zal blijven.
Roobert Geplaatst: 2 december 2008 Geplaatst: 2 december 2008 Ik was onlangs op de ring van Eindhoven (stilstaand trouwens) en kon hem wel ontvangen, probeer 95.6 FM of anders 93.2. VU+ Duo, veruit het beste wat ik de laatste jaren gekocht heb. ET9000 uiteraard met OpenPli
Elwin Geplaatst: 2 december 2008 Geplaatst: 2 december 2008 Origineel bericht van: Roobert Ik was onlangs op de ring van Eindhoven (stilstaand trouwens) en kon hem wel ontvangen, probeer 95.6 FM of anders 93.2. Ga ik is proberen. Dank voor de tip. Op 93,2 FM zal wel niet lukken, want daar zit hier in Eindhoven e.o. volgens mij Radio Decibel.
Tonskidutch Geplaatst: 2 december 2008 Geplaatst: 2 december 2008 als ik nu naar de originele vraagstelling kijk de juiste aanduidingen en informatie alsmede alle antwoorden ben ik toch erg teleurgesteld over dit topic naast 't feit dat zelfs na ugh antwoorden niet eens na te lezen/vinden is in jullie informatie voor welk ABO die zenders "gecodeerd" zijn. een jaar geleden was er een poging om duidelijk te zijn betreffende de satellietpositie / transponder / frequentie H of V / en CAID of abonnement ik zie er niets meer van terug. chiao Second Life Mungo Parker
matthew_be_wvl Geplaatst: 2 december 2008 Geplaatst: 2 december 2008 Ze zijn te krijgen via het TéléSat pakket dat in de loop van december of januari uitgebracht wordt in franstalig België. (hoewel ze beweren het eerste "Belgische" satellietaanbod te zijn in ons apeland) Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
TokeMUp Geplaatst: 2 december 2008 Geplaatst: 2 december 2008 Origineel bericht van: matthew_be_wvl Ze zijn te krijgen via het TéléSat pakket dat in de loop van december of januari uitgebracht wordt in franstalig België. (hoewel ze beweren het eerste "Belgische" satellietaanbod te zijn in ons apeland) Als ze in naam van Airfield spreken kunnen ze wel zeggen; eerste geslaagde (lees langer dan 1 jaar overlevend). Dan hebben ze gelijk. Maar de eerste was Multichoice, maar die vlieger bleef helaas niet lang in de lucht. mvg
matthew_be_wvl Geplaatst: 2 december 2008 Geplaatst: 2 december 2008 Neenee, ze zeggen op hun site dat ze het eerste satellietpakket zijn van België. En dan zijn wij de separatisten. Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
di-on-air Geplaatst: 2 december 2008 Geplaatst: 2 december 2008 Wat kan mij die Waalse zenders toch schelen. Wanneer komt Arrow Rock en Jazz, Slam FM en BNR eens op de satelliet in een Canal Digitaal pakket of FTA? Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger. Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen, History en MTV NL in HD.
TokeMUp Geplaatst: 2 december 2008 Geplaatst: 2 december 2008 Ja zo is Telenet ook! Die hadden het lef om te zeggen dat ze digitaal TV heb uitgevonden (letterlijk). Ik keek dan waarschijnlijk naar geavanceerd digitaal via Canal digitaal en andere FTA zenders. De leugenaars die mij wijsmaakte dat Ik digitaal keek voor het uitgevonden was. mvg
Mrbeam Geplaatst: 3 december 2008 Geplaatst: 3 december 2008 Waarom hoor ik niemand klagen dat er weer kostbare bandbreedte verloren gaat voor div ned zenders op deze transponder? Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925
Murdock Geplaatst: 8 december 2008 Geplaatst: 8 december 2008 De hele transponder staat nu FTA, inclusief deze radiozenders. Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Elwin Geplaatst: 8 december 2008 Geplaatst: 8 december 2008 Origineel bericht van: Murdock De hele transponder staat nu FTA, inclusief deze radiozenders. Misschien komen ze in het CDS/TVV-pakket?
digitaal kijker Geplaatst: 8 december 2008 Geplaatst: 8 december 2008 ze zenden nog niet uit voorlopig,ik hoor niks, is enkel maar RTBF en rtl zenders die op hotbird uitzenden, of ze moeten een probleem hebben nog. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen