peterksr Geplaatst: 1 december 2008 Geplaatst: 1 december 2008 hallo, ik ben op zoek naar het draaidje waarin de medion afstands bediening wed uit gelegdmet de a.o het programeren van deze a.b. voor o.a. mijn dreambox 7000. gr peter 1 maal VU+ DUO +
Mojo Geplaatst: 1 december 2008 Geplaatst: 1 december 2008 Setup indrukken (3 seconden), dan ingeven welk apparaat (TV, VCR, DVD, ASAT etc), en dan de daarbij behorende code. Klaar You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
maja Geplaatst: 1 december 2008 Geplaatst: 1 december 2008 Er zit toch ook een gebruiksaanwijzing bij en daar staat het ook in beschreven. Ik denk even lezen.
peterksr Geplaatst: 1 december 2008 Auteur Geplaatst: 1 december 2008 Origineel bericht van: Mojo Setup indrukken (3 seconden), dan ingeven welk apparaat (TV, VCR, DVD, ASAT etc), en dan de daarbij behorende code. Klaar weet jij dan waar ik deapparaatcodes kan vinden van dit apparaat gr peter 1 maal VU+ DUO +
Mojo Geplaatst: 1 december 2008 Geplaatst: 1 december 2008 Citaat: weet jij dan waar ik deapparaatcodes kan vinden van dit apparaat In het boekje die bij de AB in het doosje zit. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
peterksr Geplaatst: 1 december 2008 Auteur Geplaatst: 1 december 2008 boekje heb ik wel maar geen code lijst. kan jij mij mischien de code van de dreambx 7000 gevev a.u.b. gr peter. ps. of mischien een scan van jou codelijst 1 maal VU+ DUO +
Mojo Geplaatst: 1 december 2008 Geplaatst: 1 december 2008 Dreambox is 0658. Als het goed is zaten er 2 boekjes bij de AB en 1 garantiekaart. Het grootste boek is de handleiding en de kleinste daar staan de codes in. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
peterksr Geplaatst: 2 december 2008 Auteur Geplaatst: 2 december 2008 bedankt ben er uit hoor na enig graaf werk heb ik de codes gevonden. gr peter 1 maal VU+ DUO +
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen