digitaal kijker Geplaatst: 5 december 2008 Auteur Geplaatst: 5 december 2008 klopt,had de fout al gemerkt als het te laat was,kon het niet meer aanpassen. het zal een laat sinterklaasgeschenk zijn die we al kennen lol. de kaart is onderweg voor mij Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
digitaal kijker Geplaatst: 9 december 2008 Auteur Geplaatst: 9 december 2008 nieuwe paketten nu al aanklikbaar op die kaarten zie hieronder: (HD pakket zou gratis zijn bij een basispakket) Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
lucdec2 Geplaatst: 17 december 2008 Geplaatst: 17 december 2008 Origineel bericht van: Littlesat Ik verwacht dat het prima zal lopen. Er zitten nog genoeg Walonen buiten een bekabeld gebied die nu eindelijk hun zenders kunnen zien. Walen is de correcte benaming
indieke Geplaatst: 21 januari 2009 Geplaatst: 21 januari 2009 Nu ben ik de enigste die "pissed" is? Ik heb hotbird laten vallen, mijn schotel laten uitrichten op Astra 27.5 waar ik buiten één hd, geen bal aan heb. Waarom dan niet de rtbf en Rtl op Astra, nieuwe optie voor TVV, waar ik graag voor had bijbetaald. Lijkt nergens op!
Elwin Geplaatst: 21 januari 2009 Geplaatst: 21 januari 2009 Dat is inderdaad wel jammer, dat we de RTBF-zenders niet in het TVV/CDS pakket kunnen doen zo. Of ze moeten met wéér een nieuwe satellietoptie komen, maar dat zou niet echt slim zijn denk ik...
digitaal kijker Geplaatst: 21 januari 2009 Auteur Geplaatst: 21 januari 2009 zeg ik al een tijdje,mensen weten nu al niet meer welke opties dat ze hebben qua ontvangstmogelijkheden via TVV of CD. en voor die RTBF en RTL zenders moet je wel een MPEG4 ontvanger hebben. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Elwin Geplaatst: 21 januari 2009 Geplaatst: 21 januari 2009 Inderdaad, een MPEG4-ontvanger is ook nog vereist als je naar de RTBF-zenders wilt kijken. Het wordt een beetje een chaos zo, eerst met de Duo-LNB, toen de TripleSat en straks misschien de kwartet-sat?!
matthew_be_wvl Geplaatst: 21 januari 2009 Geplaatst: 21 januari 2009 Tjah, ik mis niet echt iets aan de Waalse zenders. Ik kan niet zeggen wanneer ik er laatst nog langer dan 5 minuten naar gekeken heb. Series zie ik liefst in de originele taal en Franse/Waalse programma's daar pas ik ook voor. Iets te pijnlijk voor de ogen Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Gast m.boretti Geplaatst: 25 januari 2009 Geplaatst: 25 januari 2009 Zit één HD niet op 23,5 graden oost?
Roobert Geplaatst: 25 januari 2009 Geplaatst: 25 januari 2009 De enige mogelijkheid om een globaal en volwaardig Belgisch aanbod te krijgen was dit te laten doen door buitenlanders, CD heeft de kans gemist. Financiële aspekten hebben de verkeerde keuzes laten maken. Hadden zij nu nog voor Telesat alles op dezelfde Sateliet gezet was het niets geweest. De keuze voor een mpeg4 ontvanger is wel slim, zo is iedereen bereid op de toekomst, aleen waarom zijn deze zo duur? VU+ Duo, veruit het beste wat ik de laatste jaren gekocht heb. ET9000 uiteraard met OpenPli
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen