Ga naar inhoud

[DSX 7072] Snel zoeken werkt met originele firmware

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goeiedag allemaal,

Zo juist een DSX7072 gerepareerd ivm voedings probleem.

Toen heb ik eerst een nieuwe lijst ingeladen dmv scannen via Canal digitaal methode. De regio zenders zaten niet in de lijst

Vervolgens op kanaal 498 afgestemd en de nieuwste software werd in de ontvanger geladen. Toen de optie gezocht zenders zeken snel, deze was aanwezig dus de update was goed gegaan.

Vervolgens snelle zenders zoeken gedaan en de nieuwste lijst in de ontvanger incl de regionale zenders en alle andere zenders van 23 oost.

Dus de software update is nog steeds actief en snel zoeken werkt ook nog op dit model.

Dit was allemaal ter info, omdat ik hier berichten zag dat de snel zoek functie niet meer zou werken en ondersteund zou worden door C+.

groeten,JBnl

Geplaatst:

Ik kan ze ook niet meer volgen bij CD. Begin oktober zou het al niet meer werken volgens hun en kwamen ze met een vervangings aanbod. En nu komen zelfs de zenders van astra2 in hun lijst voor, terwijl ze eerst zeggen dat het geheugen van deze ontvangers te klein zou zijn. Volgens mij weet de helpdesk het daar ook allemaal niet meer. We wachten hier eerst de kaartwissel wel af.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen