theparasol Geplaatst: 1 december 2008 Geplaatst: 1 december 2008 Bij volgende keer inloggen krijg je ze nog een keer en dan moet je de 10 verschillen aangeven
flodder11 Geplaatst: 1 december 2008 Geplaatst: 1 december 2008 Ik dacht meteen ""board gehackt"". Maar schijnbaar niet. Even op andere pc gekeken want je kon ook niet uitloggen. groetjes Flodder11 T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt
vincent1971 Geplaatst: 1 december 2008 Geplaatst: 1 december 2008 Kreeg die regels ook. Mis wel die zeer educatieve enquete zeg. Astra 1 zit bij mij op 31,5°E, 28.2°E, 19.2°EAstra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°EAstra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E
kaelem Geplaatst: 1 december 2008 Geplaatst: 1 december 2008 Hier hetzelfde hoor,reden.....die zal er vast wel zijn. Dat horen we later hopelijk wel. -= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-
mereltje Geplaatst: 1 december 2008 Geplaatst: 1 december 2008 De eerste keer dat ik het zonder bril kan lezen Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
maja Geplaatst: 1 december 2008 Geplaatst: 1 december 2008 Origineel bericht van: prutsie Ik ben me er terdege van bewust dat ik van alles en nog wat verkeerd doe. Dat ik dan ook nog niet van het board af geflikkerd ben verbaast me zeer. Krijg je alleen de boardregels voor je snufferd geserveerd groeten, Peter. Ik ben ook even bij mezelf te rade gegaan. Daarbij kreeg ik ook het gevoel van misschien heb ik onbewust iets fout gedaan of geschreven. Soms moet je ook iets schrijven om er zelf wijzer van te worden.
Ron Geplaatst: 1 december 2008 Geplaatst: 1 december 2008 Niets aan de hand. Iedereen heeft de regels als "opfrissing" voor zijn snuffert gekregen. We hebben nogal veel last van "veelplegers" en hopen dat hiermee dat aantal snel terug loopt zodat we niet zoveel inpopulaire maatregelen hoeven te nemen. Ron
Gast Tijgertje Geplaatst: 1 december 2008 Geplaatst: 1 december 2008 Origineel bericht van: The Librarian Same here, en me van geen kwaad bewust? Gaat mij net zo. Groeten Tijgertje.
Mojo Geplaatst: 1 december 2008 Geplaatst: 1 december 2008 Citaat: We hebben nogal veel last van "veelplegers" en hopen dat hiermee dat aantal snel terug loopt zodat we niet zoveel inpopulaire maatregelen hoeven te nemen. De veelplegers die ik denk die jij bedoeld zullen niet onder de indruk zijn van deze "opfrissing" lijkt mij want daarvoor zjin het toch veelplegers You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Gast Graafje Geplaatst: 1 december 2008 Geplaatst: 1 december 2008 Fatsoenregels - Wees altijd netjes tegenover andere leden en moderators en creëer geen negatieve sfeer Bij mijn weten heb ik geen snuffert en ik hoop deze ziekte ook nooit te krijgen. Gerard
Mojo Geplaatst: 1 december 2008 Geplaatst: 1 december 2008 Citaat: Bij mijn weten heb ik geen snuffert en ik hoop deze ziekte ook nooit te krijgen. Wat is een snuffert dan voor een ziekte? (serieuze vraag) You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Ou-Tannu Geplaatst: 1 december 2008 Geplaatst: 1 december 2008 Oh nu nog de verplichte opfris cursus schotelen en tis helemaal weer compleet Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Gast Graafje Geplaatst: 1 december 2008 Geplaatst: 1 december 2008 Dat moet je aan Tox vragen. Niets aan de hand. Iedereen heeft de regels als "opfrissing" voor zijn snuffert gekregen. Als belg snap ik het niet helemaal dus dacht ik dat het een verkoudheid was. Gerard
Harley Geplaatst: 1 december 2008 Geplaatst: 1 december 2008 Zo ga je niet met je gasten om VU+ Duo2 - PrismCube
Gast gerardo Geplaatst: 1 december 2008 Geplaatst: 1 december 2008 Ik vind dit wel erg ver gaan hoor. Worden we hier als een stel kleuters aangesproken met deze"gedragsregels". Ik hoop dat de moderator die hier verantwoordelijk voor is, zich snel verontschuldigd aan vrijwel alle leden(die zich altijd wel gedragen!!!) Belachelijk
Aanbevolen berichten