Ga naar inhoud


Ben me niet bewust dat ik iets fout heb gedaan


Poetsdoekje

Aanbevolen berichten


  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Populaire dagen

Beste reacties in dit onderwerp

Origineel bericht van: prutsie
Ik ben me er terdege van bewust dat ik van alles en nog wat verkeerd doe. crazy
Dat ik dan ook nog niet van het board af geflikkerd ben verbaast me zeer. Krijg je alleen de boardregels voor je snufferd geserveerd smile

groeten,
Peter.


Ik ben ook even bij mezelf te rade gegaan. Daarbij kreeg ik ook het gevoel van misschien heb ik onbewust iets fout gedaan of geschreven. Soms moet je ook iets schrijven om er zelf wijzer van te worden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Niets aan de hand. Iedereen heeft de regels als "opfrissing" voor zijn snuffert gekregen.

We hebben nogal veel last van "veelplegers" en hopen dat hiermee dat aantal snel terug loopt zodat we niet zoveel inpopulaire maatregelen hoeven te nemen.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
We hebben nogal veel last van "veelplegers" en hopen dat hiermee dat aantal snel terug loopt zodat we niet zoveel inpopulaire maatregelen hoeven te nemen.

 

De veelplegers die ik denk die jij bedoeld zullen niet onder de indruk zijn van deze "opfrissing" lijkt mij want daarvoor zjin het toch veelplegers confused

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fatsoenregels - Wees altijd netjes tegenover andere leden en moderators en creëer geen negatieve sfeer

Bij mijn weten heb ik geen snuffert en ik hoop deze ziekte ook nooit te krijgen.

 

Gerard

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat moet je aan Tox vragen.

 

Niets aan de hand. Iedereen heeft de regels als "opfrissing" voor zijn snuffert gekregen.

 

Als belg snap ik het niet helemaal dus dacht ik dat het een verkoudheid was.

 

Gerard

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dit wel erg ver gaan hoor. Worden we hier als een stel kleuters aangesproken met deze"gedragsregels".

Ik hoop dat de moderator die hier verantwoordelijk voor is, zich snel verontschuldigd aan vrijwel alle leden(die zich altijd wel gedragen!!!)

Belachelijk mad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...