Fiene56 Geplaatst: 1 december 2008 Geplaatst: 1 december 2008 Zo. na intensiv lezen ben ik ook weer helemaal up to date. Af en toe moet er even opgefrist worden om niet in een sleur te belangen. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Feedhunter Rini Geplaatst: 1 december 2008 Geplaatst: 1 december 2008 Ik schrok eerst een groot bericht en dacht toen aan een virus maar neen hoor Ik heb niets verkeerd gedaan maar anderen hebben blijkbaar een andere mening om een forum leuk te houden groeten Feedhunter Rini I work with: Technomate TM 5402 HD M3 CI super+, or Dr HD F 15, or Clark Tech HD 4100 plus, or VU+ Duo or DVB/Dream DVB met TBS 5980 USB DVB S2 TV Q Box CI and a 110 c.m. Triax dish with quad 0.3 Invacom LNB and a DiseqC 1.2 Motorized H-H Moteck Motor
Gene 1225 Geplaatst: 1 december 2008 Geplaatst: 1 december 2008 Eigenaardig : de meest ontschuldigen voelen zich het meest ongerust bij deze actie en reageren . De echte overtreders lappen het natuurlijk allemaal aan hun laars en laten niks horen . Om te vermijden dat jullie zouden denken dat ik tot deze laatste groep behoor moet ik dus wel dit bericht plaaatsen. Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Creatura Geplaatst: 1 december 2008 Geplaatst: 1 december 2008 De bedillerigheid druipt er van af. Ik ga er van uit dat iedereen die zich aanmeldt bij een forum akkoord gaat met de regels. Om dan daarna als een stelletje kleuters weer in zeer grote letters diezelfde regels voor te spiegelen zegt meer over het niveau van de moderators dan over de gebruikers. Neem je gasten serieus! En als je echt last hebt van "veelplegers" gooi ze er dan uit. Zadel de rest van de vele gebruikers op dit board niet met je frustratie op. Met deze methode verlies je meer aan goodwill dan dat je er echt effect mee bereikt. VU+ Duo - OpenPli 4.0 - VU+ Solo - OpenPli 4.0 TeVii DVB-S2 - MyTheatre - DVB DreamWavefrontier T90 (0,8W - 28,5E) - Triax 88(30W) - 2x EMP 168-w V2
Digipaps Geplaatst: 1 december 2008 Geplaatst: 1 december 2008 Mijn god he..het begint steeds meer op een Kinderdagverblijf te lijken hier... Hee...jongens denk erom he....pffff En dat terwijl er dacht ik de laatste tijd weinig topics zijn die om genoemde redenen moeten worden gesloten.. Soms denk ik dan..even je laten gelden??...wie is de baas? Deze opmerking zal mij ook wel weer niet in dank worden afgenomen, maar ik wordt er zo af en toe een beetje moe van.. digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
theparasol Geplaatst: 1 december 2008 Geplaatst: 1 december 2008 Aan alle beklagers: ik ken fora waar je om de 10 berichten zo'n flinke lap reclame voor je snufferd krijgt. Ik vind het nuttig, zo af en toe moeten de huisregels nu eenmaal onder de aandacht gebracht worden. Al zal het alleen maar zijn om incidenten als met bv henksat settings in verleden gebeurt is in te dammen. Ook ik heb hier wel eens een robbertje gelijk halen uitgevochten in de nachtelijke uurtjes. Ik zie dit persoonlijk gewoon als de zoveelste aanwijzing dat de mods niet blijven waarschuwen maar meer gaan handelen!
Neptunus Geplaatst: 1 december 2008 Geplaatst: 1 december 2008 Topic sluiten en overgaan tot de orde van de dag? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
klaas Geplaatst: 1 december 2008 Geplaatst: 1 december 2008 Wat kunnen mensen zich druk maken om totaal niks zeg, omdat je 1x per 5 jaar de huisregels te zien krijgt voelen er een aantal mensen zich behandeld als een kleuter. Nou nou. Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo
blake7 Geplaatst: 1 december 2008 Geplaatst: 1 december 2008 Yep sorrie hoor ook hier de regeltjes weer ontvangen ehhhhhh die hadden we al gelezen toen we lid werden. We allemaal zijn niet de Josti Band die mensen moet je heel de dag vertellen wat ze moeten gaan doen. DE Godderators hier moeten de veelplegers aanpakken en niet mensen die gewoon het board bezoeken en altijd vrij netjes die board bezoeken. Onze geest is als een Parachute hij werkt alleen als die open is.
Ron Geplaatst: 2 december 2008 Geplaatst: 2 december 2008 Origineel bericht van: gerardo Ik vind dit wel erg ver gaan hoor. Worden we hier als een stel kleuters aangesproken met deze"gedragsregels". Ik hoop dat de moderator die hier verantwoordelijk voor is, zich snel verontschuldigd aan vrijwel alle leden(die zich altijd wel gedragen!!!) Belachelijk Wat wil je nu eigenlijk? Dat de gemeente alle verkeersborden in jouw straat weghaald? Op die wijze herinnerd de gemeente jou immers aan de verkeersregels. Ga je daarvoor ook schriftelijke excuses eisen? Jij weet immers donders goed dat je bij jullie in de straat maar 30 mag! Met deze "actie" herrinneren wij alle leden even aan de huisregels. Alle leden, omdat uit 16.799 leden de mensen uitzoeken die de regels wel kennen en respecteren ongeveer een jaar full-time tijd kost. Denk eerst eens na voordat je dergelijke domme opmerkingen plaatst. Jij hebt geen enkel idee hoeveel werk wij dagelijks hebben met het aanpassen, verwijderden en verplaatsen van verkeerd geplaatst berichten door leden die die regels NOOIT gelezen hebben en óók geen moeite nemen om berichten als =====>> Lees dit voordat je een bericht plaatst!!! < ====== eerst even te lezen alvorens dit board vol te spammen met alles dat wij verboden hebben! Mogen wij dan met gods gratie onze leden even aan de regels herinneren of moeten we daar bij jou schriftelijke toestemming voor vragen? Hier zakt mijn broek echt van af! Ron
Ron Geplaatst: 2 december 2008 Geplaatst: 2 december 2008 Ik heb dit topic overigens weer open gegooid omdat ik PM's blijf ontvangen met "waarom moet ik de regels opnieuw lezen"....zucht..
PeHa Geplaatst: 2 december 2008 Geplaatst: 2 december 2008 Origineel bericht van: Toxic[Q Met deze "actie" herrinneren wij alle leden even aan de huisregels. Ron Is allemaal wel te volgen, maar kan daar de volgende keer een melding bij, zoiets als "Dit is een algemene herrinering". Ik denk dat iedereen wel een beetje schrok, zo van wat heb ik nu fout gedaan en kost weer extra tijd, om te zoeken wat ik/wij fout zouden hebben gedaan, terwijl dit een algemene bericht geving was. gr. Peter VU+ Solo2 HD, XTrend ET 9200 , XTrend ET 4000, TF 7700hsci
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 2 december 2008 Geplaatst: 2 december 2008 Beste mensen, ik kreeg als moderator die regels ook voor mijn kiezen en heb me er niet over opgewonden. Mag niet van mijn lijfarts.
Greatone Geplaatst: 2 december 2008 Geplaatst: 2 december 2008 Ahhhh, lach dus niet aan mij Ennuhhh, ook ik had een PM verstuurd met de vraag wat ik fout had gedaan * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
D.Quijote Geplaatst: 2 december 2008 Geplaatst: 2 december 2008 @ Ron, Toen ik de huisregels kreeg, was er nog geen topic over geopend, want dat heb ik gecontroleerd, vandaar dat ik je toen een PM stuurde, daarna was er wel een topic. Waarop ik toen heb gereargeerd. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Aanbevolen berichten