Ga naar inhoud


Ben me niet bewust dat ik iets fout heb gedaan


Poetsdoekje

Aanbevolen berichten

Luister mensen, deze software heeft op de registratie administratiepagina, gewoon een vinkje dat je aan of uit kunt zetten "Force Users to Accept Rules on Next Visit?".

Daar kan ik dus verder niets invullen.

Ik had ook niet verwacht dat mensen aan het opnieuw (moeten)lezen van de huisregels allerlij onterechte conclusies gaan verbinden zoals "ik heb toch niets verkeerd gedaan?" of "waarom krijg ik een waarschuwing?" dat staat namelijk nergens!

Het enige dat je te zien kreeg, waren de huisregels die je onderaan de pagina moest accepteren. Verder niets!

Paniek om niets dus!

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Ik zou het nu gewoon als standaard aan laten staan...

 

Wat een gezeur om een pagina die je toch niet leest... Iedereen is gelijk naar beneden gerold en heeft het vinkje accepteren aangevinkt en op Ok geklikt...

 

Hou dus aub op met dat schijheilige gedoe. Wat maakt het uit dat je weer even op de regels wordt gewezen? De regels bestaan voor 99% uit gezond verstand en aan sommige reacties hier te zien kan het geen kwaad mensen er zo nu en dan aan te herinneren hun gezond verstand te gebruiken....

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjattuh
Hou dus aub op met dat schijheilige gedoe. Wat maakt het uit dat je weer even op de regels wordt gewezen?


Normaal gesproken kreeg je deze pagina als je de boel verkloot had. Een hoop mensen, waaronder ook ik, schrokken zich (waarschijnlijk) de kolere en vroegen zich af of ze iets hadden fout gedaan.

P.S. Ron, sorry dat ook ik jou bestookt heb met een PM hierover, had nog niet gezien dat er een onderwerp over gestart was.

...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn handicap is mij zorgelijker dan

de forumregels weer eens te moeten lezen wink

 

Ach , het zij zo , gewoon akkoord klikken , en kees is klaar smile

 

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: PeHa
Origineel bericht van: Toxic[Q

Met deze "actie" herrinneren wij alle leden even aan de huisregels.

Ron


Is allemaal wel te volgen, maar kan daar de volgende keer een melding bij, zoiets als "Dit is een algemene herrinering".

Ik denk dat iedereen wel een beetje schrok, zo van wat heb ik nu fout gedaan en
kost weer extra tijd, om te zoeken wat ik/wij fout zouden hebben gedaan, terwijl dit een algemene bericht geving was.

gr.

Peter



Hoi,
Ja ik schrok ook, snel m'n net geplaatste bericht aangevult met een hele boel (quote's) dacht dat dat het probleem was!
Maar dus niet.

gr
Opie

Dreambox 8000s (720 hdd, PLI)

Samsung smart tv

 

Dreambox 800 HD SE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: opie
Origineel bericht van: PeHa
Origineel bericht van: Toxic[Q

Met deze "actie" herrinneren wij alle leden even aan de huisregels.

Ron


Is allemaal wel te volgen, maar kan daar de volgende keer een melding bij, zoiets als "Dit is een algemene herrinering".

Ik denk dat iedereen wel een beetje schrok, zo van wat heb ik nu fout gedaan en
kost weer extra tijd, om te zoeken wat ik/wij fout zouden hebben gedaan, terwijl dit een algemene bericht geving was.

gr.

Peter



Hoi,
Ja ik schrok ook, snel m'n net geplaatste bericht aangevult met een hele boel (quote's) dacht dat dat het probleem was!
Maar dus niet.

gr
Opie


Waarom de fout bij je eigen zoeken,ik dacht meer aan een software fout van het board! :D

groetjes boekkie

Dreambox  Sinds 01-07-2024 en schotels en dreamboxen alles verwijderd.

Nu alleen nog NL-Ziet werkt goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat zijn sommigen van jullie moeimakers zeg.

Als je je hier al zo druk om kan maken hoe zal jullie hart het dan uithouden als je eens een conflict hebt met belasting. gemeente of overheid. Dat overleef je dan nooit volgens mij.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout

Wat een godsallemachtig ge-ouwehoer. Het is nog erger als op dat forum dat op .be eindigd.

Dat het nog erger kon dan daar wist ik niet.

 

Om niet op hetzelfde niveau te komen en op raad van mijn lijfarts sluit ik het daarom nu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...