Ga naar inhoud


Etalagekanaal December?


Gast alfred65

Aanbevolen berichten

Ben ik nou blind??

 

Waarom kan ik op het board geen item vinden over welk Etalagekanaal we in December voorge-schotel-d krijgen? Ik keek net maar zie nog steeds duits zingende mensen..... ??

 

Wie weet hier meer over, of krijgen we nog een maand Schlager Tee-Vau?

 

Bedankt voor een info!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: alfred65
of krijgen we nog een maand Schlager Tee-Vau?


Schlager TV zal in December inderdaad ook nog te zien zijn op het Etalagekanaal.Op algemeen verzoek,naar 't schijnt. whistle
Gr. cool

"Behandel anderen zoals jezelf ook graag door anderen behandeld word"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds Canal Digitaal het Etallagekanaal deelt met Action Now kijk ik er helemaal niet meer naar

IK MIS DE AVONDUREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al komen er 1000 transponders vrij dat garandeert nog niet dat CDS er één meer zal huren.

 

Zolang ze alleen dat soort bagger als semi-dia weerkanaal en schlagerTV weten te verzinnen hoeven ze voor mij geen extra transponder in te huren.

 

Historie en Disc.World(civilization) daar zullen wel nooit meer iets van horen want dat kost geld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom allemaal zo negatief. CDS heeft de laatste tijd al heel wat verbeterd. Voor nog net een jaar geleden kwam er een themakanaal transponder bij... En nog geen jaar geleden een HDTV transponder... En nu al roepen er komt niets bij??? Waarom heb je dan een etalage kanaal. De bedoeling van dit kanaal is simpelweg kijken welke zenders aanslaan voor eventuele uitbreiding. Geloof me, links of rechts om er komen transponders bij. CDS moet komen met meer HDTV kanalen om HDTV via de satelliet aantrekkelijk te krijgen en ook meer themakanalen zijn nodig.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom allemaal zo positief?

Vorig jaar werd het themapakket feestelijk geintroduceerd.

Ik heb hier een abonnement op genomen maar eigenlijk viel het pakket een klein beetje tegen doordat zenders als Historie, Disc. civilization en sci-fi ontbraken.

 

Maar niet getreurd want er is een etalagekanaal en er zou gekeken worden welke zenders er eventueel bij zouden komen.

Het begon allemaal positief met een paar leuke zenders waar ik met plezier naar gekeken heb.(nou ja, familie7 is niks voor mij)

In de zomer ging het mis toen we twee keer dezelfde muziek zender kregen waarvan de naam me even ontschoten is.

Toen gingen we over of fasion channel een zender die elders FTA te ontvangen is en waarbij CDS blijkbaar al moeite had om dit realiseren contractueel.

Daarna een weerkanaal die de eerste week leuk is maar dan begint te vervelen omdat het net een dia-kanaal is.

Nu zitten we twee maanden opgescheept met SchlagerTV waarvan vooraf al bekent was dat die zal gaan blijven omdat die van dezelfde mannetjes is als OranjeTV en BravaHDTV.

 

Nu een jaar later heeft CDS nog niets van zich laten horen of geinformeerd of de getoonde kanalen bij de kijkers bevallen.

 

Tel daarbij op, -dat na een enquete over HDTV er alleen maar een kanaal verdween, een pronokanaal ineens toch maar liever niet meer via CDS uitzendt, men aan het onderzoeken is om een HDTVzender die weer elders FTA is, in het pakket op te nemen.

 

-dat er een kredietcrisis aan de gang is die waarschijnlijk de aandeelhouders van CDS ook aan het bibberen heeft gebracht.

 

Nee, ik denk niet dat er snel een nieuwe transponder zal komen al hoop ik vanharte dat ik het helemaal mis heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23.5 Oost is momenteel geen fatsoendelijke transponder vrij (zie onze HDTV transponder problemen sage)... Bill van Astra heeft al aangekondigd dat zodra de 1M op 19.2 in gebruik genomen is de Astra 1G naar 23.5 oost gaat en dat er dan mogelijkheden zijn voor Nederland en Belgie, vooral wat betreft HDTV. Dit is in ieder geval een positieve indicatie...

 

En om hier nu de credietkrisis bij te halen? Wacht gewoon af(!) Momenteel is het in ieder geval technisch niet mogelijk om er transponders bij te krijgen. En fashion-TV... die kan nu "FTA-gratis" via 28.2 Oost met de tripplesat. En SciFi, die is van Chellomedia en die werken niet mee zoals al bekend is.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Was pas geleden in een winkel in nuenen en daar had men van CDS de bevestiging gekregen dat NL-1HD, NL-2HD en NL-3HD zodra die gaan uitzenden en er ruimte op de astra 3 is beschikbaar zullen komen.

ben benieuwd of er dat uitkomt en dat er dus nog een extra transponder bij komt.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is veel aan te merken op CDS, ongetwijfeld. Maar er zijn inderdaad ook positieve ontwikkelingen zoals de regionale zenders, thema pakketten en, niet onbelangrijk, een verbeterde beeldkwaliteit.

 

Bovendien staan ze niet stil, over het algemeen ben ik wel tevreden en bovendien vind het nog steeds fascinerend dat wij vanuit de ruimte signaal voor TV ontvangen.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...