Ga naar inhoud


[TF7700HDPVR] TF schakelt na beëindiging copieren opname niet uit


Jürgen

Aanbevolen berichten

Als ik s`-avonds laat een gecodeerde opname via de kopieeroptie laat decoderen en ik wil dan de TF7700 uitzetten dan krijg ik volledig terecht de melding dat er nog een opname loopt.

Deze melding laat ik dan gewoon staan met de veronderstelling dat de TF na het beëindigen van de kopieerslag zich zelf uitschakelt.

Zo heeft het althans tot voor kort steeds gewerkt.

Sinds enkele weken of misschien zelf 2 á 3 maanden functioneert het automatisch uitschakelen niet meer, de volgende morgen staat de TF nog gewoon aan.

 

Herkent iemand dit probleem?

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hmmm... daar zeg je wel wat, maar ik leefde echt in de veronderstelling dat dit wel het geval was.

Toch is het dan vreemd want als je de TF wilt uitschakelen als er nog een geprogrammeerde opname loopt dan schakelt de TF wel automatisch af als de opname is beëindigd.

Volgens mij is dit toch dezelfde actie die door de TF moet worden uitgevoerd.

Misschien is dit met de volgende FW opgelost.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

In aanvulling op het vorige bericht constateerde ik vanmorgen ook dat de TF nog aanstond nadat een geprogrammeerde opname correct was beëindigt.

In de vorige FW kon ik de TF uitzetten terwijl er nog een geprogrammeerde opname liep want dan verscheen op de disply WAIT en werd de TF uitgezet nadat de opname was beëindgd.

Nu zie ik na het uitztten ook WAIT op het display staan maar staat de TF de volgende morgen nog aan terwijl de opname correct is beëindigd.

Ik begin nu aan mezelf te twijfelen maar weet bijna wel zeker dat de TF voordien altijd correct uitschakelde.

Heeft iemand hetzelfde probleem met de nieuwe FW?

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...