columbo Geplaatst: 1 december 2008 Geplaatst: 1 december 2008 ik ben op zoek naar een schema/sevice manual van een philips radio 90Al390/00s.wie kan mij helpen?
boarder Geplaatst: 1 december 2008 Geplaatst: 1 december 2008 er is iets fout aan je type nummer. Moet opgebouwd zijn uit 2 cijfers, 2 letters en 4 cijfers. controleer nogmaals opnieuw. Groeten, Boarder
Snurker Geplaatst: 1 december 2008 Geplaatst: 1 december 2008 Origineel bericht van: boarder er is iets fout aan je type nummer. Moet opgebouwd zijn uit 2 cijfers, 2 letters en 4 cijfers. controleer nogmaals opnieuw. Groeten, Boarder Sorry beste Boarder, als ik in het museum ga kijken .. kom ik toch echt andere type aanduidingen tegen Snurker ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
boarder Geplaatst: 1 december 2008 Geplaatst: 1 december 2008 Ik was dus aan het zoeken bij recente toestellen. Maar dit is antiek in de goede zin van het woord. Voor dit soort toestellen vind je vele forums. Groeten en succes met je zoektocht, Boarder
Steve Geplaatst: 1 december 2008 Geplaatst: 1 december 2008 http://www.radiomuseum.org/r/philips_90_al_39000_s_90al39000.html ik zal kijken of ik dit schema nog op zolder kan vinden voor je (kan even duren)
Snurker Geplaatst: 2 december 2008 Geplaatst: 2 december 2008 Dat is nog eens grappig .. Niet eens een oud model, maar gewoon een portable uit 1992 De 90 AL 390 sorry Steve en Boarder ik werd ook door die anders geschreven L afgeleid. groeten van ex Philips medewerker Snurker in ruste ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
columbo Geplaatst: 3 december 2008 Auteur Geplaatst: 3 december 2008 Tja er staat philips op maar het binnen werk komt uit japan zo te zien,en is slordig opgebouwd.Dus ik wacht even met verdere reparatie tot dat ik een schema heb.
columbo Geplaatst: 4 december 2008 Auteur Geplaatst: 4 december 2008 een transistor word heet, links van de zekering.en de zekering raakt defect.Ps foto mee sturen lukt niet
Steve Geplaatst: 4 december 2008 Geplaatst: 4 december 2008 dit kan nooit moeilijk zijn.lukt het niet dan kom maar even aan 90AL390.pdf
columbo Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Geplaatst: 6 december 2008 Reparatie is gelukt,2 transisoren vervangen Ts6&7 en er voor gezorgd dat alleen de 230v ipv.110v input aan de achter zijde kan worden gebruikt.Steve bedankt voor het schema.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen