satzoeker Geplaatst: 1 december 2008 Geplaatst: 1 december 2008 af en toe krijg ik het bekende blauwe scherm met de melding dat dit waarschijnlijk word veroorzaakt door ati2dvag laptop is acer travelmate 7720G met ati 2400 xt video heb al een keer opnieuw catalyst control center geinstalleerd maar heeft niets geholpen wie heeft er mischien een tip bvd satzoeker` No,No y No
Gast Tijgertje Geplaatst: 1 december 2008 Geplaatst: 1 december 2008 Origineel bericht van: satzoeker af en toe krijg ik het bekende blauwe scherm met de melding dat dit waarschijnlijk word veroorzaakt door ati2dvag laptop is acer travelmate 7720G met ati 2400 xt video heb al een keer opnieuw catalyst control center geinstalleerd maar heeft niets geholpen wie heeft er mischien een tip bvd Dat is een video driver probleem ,oplossing is waaarschijnlijk de oude driver verwijderen en opnieuw installeren. Effe googlen helpt ook voor deze info. Groeten Tijgertje.
Gast dreamcast Geplaatst: 1 december 2008 Geplaatst: 1 december 2008 ja dat klopt helemaal is een driver heb het ook gehad met mijn zoon zijn pc
satzoeker Geplaatst: 1 december 2008 Auteur Geplaatst: 1 december 2008 nou had ik al een keer de driver ge-updated maar hielp niets,heb nu wel iets anders gevonden permalink test this solution Here's the fix for the infinite loop problem caused by ati2dvag.dll that worked for me and has worked for some others. Right click on My Computer Choose Properties Choose the Hardware(Tab) Choose Device Manager(button) Click the [+] next to System devices Right click on CPU to AGP Controller Choose the Update Driver(button) Select Install from a list or specific location (Advanced) Choose Next(button) Select "Don't search. I will choose the driver to install." Choose Next(button) Select PCI standard PCI-to-PCI bridge Hit Next(button) Hit Finish(button) Reboot. dit heb ik dus gedaan (geen agp maar pci natuurlijk he) ben benieuw ,wacht maar eens af of dat helpt verder houd ik de site van acer in de gaten voor eventuele nieuwe drivers Het zou volgens sommige berichten iets te maken hebbben met frame grootte zal het melden als het weer optreed satzoeker` No,No y No
Sjattuh Geplaatst: 2 december 2008 Geplaatst: 2 december 2008 Origineel bericht van: satzoeker nou had ik al een keer de driver ge-updated maar hielp niets,heb nu wel iets anders gevonden permalink test this solution Here's the fix for the infinite loop problem caused by ati2dvag.dll that worked for me and has worked for some others. Right click on My Computer Choose Properties Choose the Hardware(Tab) Choose Device Manager(button) Click the [+] next to System devices Right click on CPU to AGP Controller Choose the Update Driver(button) Select Install from a list or specific location (Advanced) Choose Next(button) Select "Don't search. I will choose the driver to install." Choose Next(button) Select PCI standard PCI-to-PCI bridge Hit Next(button) Hit Finish(button) Reboot. dit heb ik dus gedaan (geen agp maar pci natuurlijk he) ben benieuw ,wacht maar eens af of dat helpt verder houd ik de site van acer in de gaten voor eventuele nieuwe drivers Het zou volgens sommige berichten iets te maken hebbben met frame grootte zal het melden als het weer optreed Ik zou de driver downloaden van de website, dan de oude verwijderen en dan pas de nieuwe installeren. Niet updaten... dan blijft de oude meuk staan en als de desbetreffende *.dll onveranderd is zal hij niet worden vervangen. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
satzoeker Geplaatst: 2 december 2008 Auteur Geplaatst: 2 december 2008 ik zal zo even gaan kijken naar acer site, drivers downloaden en dan de hele driver meuk er af gooien zou het nog verstandig zijn om met een externe uninstaller alles na te lopen ,of er eventueel nog resten zijn achtergebleven bvd voor de hulp satzoeker` No,No y No
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen