Gast AlanS Geplaatst: 1 december 2008 Geplaatst: 1 december 2008 Citaat: Vraag me af of de moderators ook zo'n boek hebben? Ze hebben een boekenkast vol :-p
lock Geplaatst: 2 december 2008 Geplaatst: 2 december 2008 ook ik moest de huisregels doorlezen, pfff met zweet op m,n hoofd en in m,n handen, heb ik dat gedaan en toen voorzichtig ingelogd; gelukkig! ik werd weer geaccepteerd "That's another fine mess you've got me into"
Spotvogel Geplaatst: 2 december 2008 Geplaatst: 2 december 2008 Huisregels doen lezen, schopstoel geintroduceerd, is het soms weer die tijd van de maand of zou het wat met de daling van de beurs te maken hebben?
kees hekstra Geplaatst: 2 december 2008 Geplaatst: 2 december 2008 Ik had ook wel eens op die schopstoel willen zitten.Een beetje in de belangstelling is soms wel mooi. Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 2 december 2008 Geplaatst: 2 december 2008 Sjaak(k)...het is maar goed dat we die schopstoel een jaartje of wat geleden nog niet hadden..!
D.Quijote Geplaatst: 2 december 2008 Geplaatst: 2 december 2008 Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 2 december 2008 Geplaatst: 2 december 2008 Dat was ik inderdaad. Maar dat was op eigen verzoek.
Tonskidutch Geplaatst: 2 december 2008 Geplaatst: 2 december 2008 Citaat: Wat een godsallemachtig ge-ouwehoer. Het is nog erger als op dat forum dat op .be eindigd. Dat het nog erger kon dan daar wist ik niet. Om niet op hetzelfde niveau te komen en op raad van mijn lijfarts sluit ik het daarom nu. ik vervang je lijfarts effe. sluit deze ouwehoer ook maar? doei Vienna Ultravox
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen